Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nu är jag iaf inte tveksam när det gäller tempen längre. Har haft 36,9 två dagar på raken nu. Både igår när jag tempade mig vid 09:00, och idag när jag tempade mig vid 05:30. Nu är det bara att hoppas att den håller sig hög. Bim på lörd.

PåvägMotSyskon skrev 2010-12-06 15:29:40 följande:

bytt tid idag hos spec mvc, Troligen så blir det om 2veckor tul & hinnsvepning om allt går som det ska..

Vill ja ha  tidigare tid så får jag ringa o kolla om de kommit in nån de dagar som är aktuell för hinnsvepning + tul.... hoppas på det.
    Snart är bebis här BabyHjärta

tänkte berätta lite bara =)

Spännande! Lycka till!
  • MiAmore
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-06 18:18:32 följande:
    Tusen tack =) måste in o berätta lite då jag också varit i denna tråd lite tidigare i vår =)

Håller mina tummar för att den hlåler sig hög =) Men kan tillägga att min temp gjorde en REJÄL dip dagen innan jag testade +, så va inte rädd om den sjunker, BARA den höjs nästa =)) du kan se den under tempar sidan
    Ja jag minns att jag också fick en ganska rejäl dipp strax innan jag plussade med sonen. Så jag ska försöka hålla modet uppe om jag skulle få enn dipp denna veckan *ler*

Yellow88: Ska du göra fler grav test försäkerhets skull?
  • MiAmore

Hej tjejer! Har inte varit här på ett par-tre dagar nu. Har inte orkat. Har jag inte jobbat har jag varit för trött. Är hemma från jobb idag. Mådde illa hela dagen igår, och har haft ont o magen o känt mig orolig i magen, fram och tillbaka sen jag steg upp idag. Jag hoppas att det kanske är pga en graviditet och inte vanlig magsjuka, men jag vågar inte hoppas för mycket.

Min temp är fortfarande hög, är på Bim-5 idag (Bim på måndag 13/12. Räknat fel innan). Vågar dock inte tro något förens på lörd eller sönd, om tempen fortfarande är hög då.
    Man märker iaf vilken skillnad det blir beroende på vilken tid man tempar sig. Jag tempade mig runt 05:30. Då hade den gått ner till 36,7. Fortfararande högt, men en ganska ordentlig dipp då den legat på 36,9 vid den tiden i början på veckan. Tempade sedan mig igen ca 3h senare, innan jag steg upp. Då var den uppe i 36,9 igen.

Igår (äl+7) hade jag en liten brun blödning/flytning, och mådde som sagt illa hela dagen. Och brösten ömmar och känns spända i mellanåt. Så det är rätt svårt att inte hoppas kan jag säga *ler smått*

• MiAmore

EGO: Jag ger inte upp hoppet riktigt ännu *ler* Har inte känt mig mensig mer sedan i morse. Vet att man kan få en rätt ordentlig dipp i tempen precis innan bim, så jag hoppas ju att det är det detta var, ska tempa mig igen imorgon bitti. Är den fortfarande nere på normal temp imorgon är det nog bara att inse att hoppet är helt ute för denna månaden, men idag tänker jag försöka hålla hoppet uppe *ler*

• MiAmore
    Bubblamaj skrev 2010-12-10 14:51:22 följande:
    Precis, vi ger inte upp förrän mensen har kommit! Hoppas på hög temp i morgon igen!
    Tyvärr tror jag att tempen kommer fortsätta hålla sig låg.. Känner mig väldigt mensig nu igen
  • MiAmore

Tempen låg idag med, så det är bara att inse att mensen är på intågande. Fan fan fan. Är så trött på att bli skengravid varenda jäkla månad

Flakez: Låter lovande för din del! Håller tummarna!

• MiAmore

Så var mensen här. *suckar* Är SÅ jäkla trött på detta nu. Vet att vi bara försökt i fem månader och att det inte är så länge, men jag ser framför mig att vi kommer få försöka lika länge denna gången som med sonen. Dessutom är det extra jobbigt när man ser vännernas och svägerskans mage växa o bli större och större.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*