Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

2 barns mamma: jao hoppet finns liiiite, särskilt med tanke på att det började likadant när jag väntade vår dotter.. Och med det sagt kommer väl mensen inatt

• chiqita

Tempen ner ännu mer idag men sovit kass och vaknade redan vid 5-tiden så... Spottingsen borta så jag vet inte vad jag ska tänka...

• chiqita

Vi4: tja.. Det har varierat en hel del sedan vi började försöka på allvar.. Men dessa spottings har jag inte upplevt på samma sätt sedan jag var gravid med Agnes... Återstår att se hur natten och morgondagen blir, men sedan 4-tiden har jag inte sett till några spottings trots hård träning, så ska det då borde det köra igång efter den...

• chiqita

Vi4: 12 dpo.. När har du bim? Vet ju inte hur det ligger till här då men tvärtemot hur det brukar vara har jag 0 menskänningar.. Vi får hålla tummar för att inga känningar är bra känningar

• chiqita

En lite skum och helt ny känsla förresten, får som nästan håll på höger sida av och till. Det, vad ska jag säga, liksom "hugger" till en kort sekund.. Det och ett lätt illamående får mig att fundera.. Särskilt med tanke på spottingsen/avsaknad på spottings.. Men så länge tempen är låg...

• chiqita

Kort uppdatering: inga mer spottings sedan igår. Tempen fortfarande rätt låg men osäker om jag ska räkna den då det var kaaaallt i sovrummet inatt så både jag och Agnes vaknade frusna... Däremot grymt bubblig i magen idag så att alla omkring mig hört den kurra och morra
    Om det inte kommer mer spottings så kaaaanske att jag tar ett test i helgen....

• chiqita

Miapia: hehe tre inlägg inom en minut då är det kanske inte så konstigt att det var tyst Jodå här rullar det på med minus, konstiga tempar, konstig spottings, lång cykel och evig väntan utan ÄL-kryss på FF, men annars är det bara bra
    ÄL+8 är inte alls för tidigt för symtom.. Det varierar för alla och per gång hur tidigt de kommer...

• chiqita

Wohoo!!! Riktigt med ÄL-flytningar ikväll!!! Dag 53 verkar det ääääääntligen som en seeen ÄL är här!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*