Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Det sket sig nog här.. FF tog bort krysset idag och tempen ner ännu ett hack.. Får se hur aktivt jag tempar cykeln som kommer..

• chiqita

Miapia: stor kram!

Vi4: Tja du, ingen aning. Idag fick jag transparent ÄL-flytning fast en väldigt sparsam sådan, men det skulle ju kunna vara en sen ÄL på G.. Hmm... Får se hur tempen ser ut i morrn..
    Ser att du har ÄL i helgen däremot

• chiqita

Hahh.. Bara för att göra det ännu lite hoppigare gick tempen upp något hack idag. Funderar på om den strukturella integreringsterapin jag börjat kan ha något med saken att göra.. De jobbar på bindvävsnivå och mer djupgående så kanske kan det ha satt igång någon process i kroppen.. Den skumma tempen stämmer någorlunda överens med den sista timmen.. Räknar i a fall med en lååång cykel men just nu orkar jag inte bry mig... Det tar väl sig om det tar sig och om det är meningen att Agnes ska få något syskon. Nu blir det första gången för mig i Bollywood-dans och därefter ska jag klippa mig och i kväll blir det vinkväll med en väninna som jag inte träffat på en stund! Hoppas ni får en fin helg tjejer!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Här har jag haft ömsom ÄL-känningar, mensmolningar sedan några dagar, tempen fortsätter att variera mellan 36,6-36.8, tappen ligger högt upp men känns liksom inbäddad eller vad jag ska säga.. Igår kväll såg jag extra tydliga men tunna blodådror på brösten...
    Tror ju att det är kört men så skumt kroppen beter sig.. Den är å andra sidan alltid skum men detta var något nytt så jag undrar ju vad den håller på med..

• chiqita

Irika: du kan ju ha testat för tidigt..

Tack för att du hoppas på mig, men oftast har jag haft rätt när jag tänkt att det är kört.. Är i à fall inställd på en 12a...
    I maj har vi försökt i ett år.. Funderar på om jag borde börja utreda.. À gick ju fort att bli gravid med.. Hmm

• chiqita

Tror att lutealfasen ska hålla sig runt samma tid, men att dagen man får ÄL kan variera lite. För mig har det doch varierat 14-16 dagar innan jag blev gravid och sedan amningsstoppet har ju min cykel ballat ur totalt... :-/

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Hmm.. Har ni lust att studera min cykel med ett objektivt öga.. FF har ju inte kryssat någon ÄL och med tanke på flytningar borde den ha varit dag 15-17 omkring, men efter dippen dag 22 har tempen legat rätt stabilt på 36.6-36.7 och nu i dagarna har den plötsligt börjat klättra... Är jag trolig Bim+ eller bim-? Vet att ni inte kan veta men vad tror ni?

• chiqita

Här hoppar tempen upp och ner och helt utan tydligt mönster..Dag 34 idag.. Blah.... Cykeln som kommer tänker jag testa akupunktur. Har hört av andra att det gett goda resultat, om inte annat hoppas jag att det kan ge kroppen lite balans. Som det verkar nu är den rejält ur balans och i maj är det ett år sedan vi började försöka på allvar.

Kram till alla som fått mens och lycka till alla som har bim i faggorna!

• chiqita

Ceke: jag blödde som en lätt/början av mens i 5 dagar och därefter tog jag test som visade på starkt plus. Spottings i några dagar därefter och resultatet, hon springer runt på två ben idag

• chiqita

Här kom miniminispottings igår så tänkte ju direkt att mensen är på g, inga menskänningar dock. Idag spottings när jag varit på toa men mer brunt än rött/lite rött.. Får väl se i morgon, tempen ner ett hack idag.. Frusen på kvällen och huvudvärk...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*