Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Sara: du har inte testat akupunktur mot långa cykler? Mina var oregelbundna. Dag 57 var jag där och 3 dgr senare hade jag mens. Hon trodde det var min lever som behövde en skjuts, satte nålar för det gången efter och plötsligt var det regelbundet och max 30 dgr Ja och nu e jag ju gravid. Som ett extra plus

• chiqita

Nattfrost: så ömmade det för mig i två veckor innan jag nu plussade. Men vill inte ge dig för mycket hopp... Väntade också på utredning för ev endometrios just pga denna punkt som ömmat mer och mer sedan över ett år.
    Håller mina tummar för er här i bakgrunden! Det vore ju superkul om fler plussade!

• chiqita

SaraK: spännande! Jag hade ju brunaktiga flytningar vid tiden för Bim denna gång och som en lättare mens med vår dotter. Tror helt säkert att du kan vara gravid. Ge det någon dag och kommer inte mensen igång och testet blir starkare, ta ett digitalt så har du det svart på vitt. Det jag hört om utomkveds är att testen inte ser ut att bli starkare.. Kram

• chiqita

SaraK: men om ägget fäste sent så har ju inte hcg haft så mycket tid på sig höjas. Vänta du ett par dagar och se.. Att man får blödning vid tiden för mens är ju inte alls ovanligt.

• chiqita

SaraK: bruna flytningar hade ju jag med och jag är ju gravid än Strecken blir ju klart tydligare för varje dag. Har du bara testat med billiga-testers stickor? Prova ett CB istället.. När jag var gravid förra gången fick jag bara svagt plus med dem.. Men ska man tänka att hcg fördubblas var tredje dag stämmer ju det bra om man jämför dpo12 och dpo15

• chiqita

Fru Höst: är det ÄL-test eller? Ser väldigt pos ut, men om du är gravid kan det ge pos utslag på ÄL-test. Gjorde det för mig första gången, har bara gravtestat därefter.. Har du bild på grav-testet också?

Lycka till idag SaraK

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*