Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

miapia43 skrev 2010-10-24 21:47:16 följande:
    ja FlakeZ visst är det.har fått tid till gyn den 19 november. ska bli kul att se vad dom säger då. men jag ska ta gravtest.  såg du min lista? jag skickade med den så ni skulle förstå lite. alla kliar sig i huvudet just nu hihihi
    Ja, jag såg. Skumt!
    Hoppas gyn kan bringa lite klarhet i förvirringen! 
    ♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-25 11:46:44 följande:
    samma här. Vänta om du e låghormonare. eller så tror jag inte det är något.. för vid bim bör man oftast kunna se rätt säkert. De bästa du kan göra är att ta ett med cb, dem är tillfärlitliga.
    Jag ser inte heller något på de nya bilderna tyvärr.
  • BejbyBoo

Melitta, det är ju inte ovanligt att ha mensliknande blödningar i början av en graviditet. Har du testat?

• BejbyBoo

Skulle bli glad om någon kan kolla min kurva den här och förra månaden. Förra upptäckte jag ingen äl alls och cykeln gick från 29 till 40 dagar lång... Nu är jag på dag 19 o ännu ingen äl.
    Känner mig så uppgiven. Hur sjutton ska vi få till syskon när min kropp beter sig så här??!!

• BejbyBoo

Äl-test kan ge positivt utslag vid graviditet, men det är ingen garanti.
    Nu måste du iväg o köpa ett gravtest!!!

• BejbyBoo
    miapia43 skrev 2010-10-30 14:26:44 följande:
    hej alla! igår fick jag min mens igen skönt nu kan man börja om. för den förra kurvan var ju helt tokig.
    denna månad ska jag försöka utan älstester. ska se hur det går. kram alla
    Ah, ibland är det faktiskt skönt när man får börja om på nytt!
  • BejbyBoo
    Melitta69 skrev 2010-10-30 23:34:30 följande:
    Nope fick inte tag i något test idag så , mann får väl lungt vänta tills måndag då apoteket inte har öppet .
    Åh, att du kan hålla dig!!??
    Håller tummarna i af! 
  • BejbyBoo

Jag är på dag 20 och fortfarande inget positivt äl-test... känner mig mer än lovligt trött på det här.
    Jag har tydligt äl-sekret, tappen är hög och öppen, tempen är låg. Men bara hånfulla, negativa äl-test varje dag... Gråter  

• BejbyBoo
    PåvägMotSyskon skrev 2010-11-01 19:22:13 följande:
    Du ser Flakez, den kommer bara man har tålamod hhiihi, nu är de bara att hoppa på honom

vi sexa ju dagen innan ja fick stegring på testet o samma dag. (men ja har stegrat 2 dagar förut, ) så förmodligen sexa vi båda stegringsdagarna, BARA. så sexa iodag o imorgon, så är de nog väldigt garderat =)) se på mig v32 redan
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-01 21:43:17 följande:
    woohoo haha nu bara på hästen och rida gärnet
    Tack tjejer!
    Ja, nu har vi i alla fall gjort vad vi har kunnat ikväll!

Jag har vanligen positivt test i två dagar, men OM det skulle visa negativt imorgon, har man då ändå chans om man gör ytterligare ett försök imorgon kväll, eller är det för sent då? 
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*