Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Någon rutinerad som kan tänka sig att ta en titt och komma med en kvalificerad gissning på vad sjutton som händer?!

www.fertilityfriend.com/home/1f7f38

Kan det vara en äl-fri månad och att mensen nu därför blir jättetidig?

Kort sammanfattning av hur min cykel brukar vara:
    ÄL dag 17-18
    Luthealfas 12-13 dagar
    Före ÄL temp omkring 36,4-36,7
    Efter ÄL temp omkring 36,9-37,2
    Spotting 1-2 dagar innan mens

Jag vet att det bara är att vänta och se, men jag tänkte om någon här har sett/varit med om något liknande och därför kanske kan lugna mig lite i min förvirring.

Galet typiskt att det här verkar vara en äl-fri månad, då det var vår sista chans för att få behålla SGI:n...  

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo

Sorry att jag spamar tråden... men här kommer bild på mina 5 senaste äl-test om det hjälper någon i tolkningarna... (är som sagt på cd 20 idag)

• BejbyBoo
    Melitta69 skrev 2010-09-21 13:00:33 följande:
    Det ser ut som att du har äl nu ? Va konstigt ?
    Ja, visst är det konstigt?? Och jag som hade spottings i morse!!? 
  • BejbyBoo
    Melitta69 skrev 2010-09-21 13:15:46 följande:
    Men nu när du säger det så har jag varit med om något sådant . Jag hade himla ont magen och fick åka in och kolla det .Det visa sej att jag hade en ägglossning i helt fel tid . Men detta var efter mitt missfall . Kroppen va helskum ??
    Frågade om detta, fick inget bra svar tyvärr :(
    Hmm... märkligt.
    Får nog gå och köpa ett till paket med Clearblues digitala test och se om jag får en glad gubbe till slut. Är så osäker på hur jag ska tolka stickorna då resultatet nu är så snarlikt. Tycker inte att det är riktigt så starkt utslag som det brukar bli vid ÄL, men vet inte säkert. Suck. 
  • BejbyBoo

Nähäpp, 250 kr på digitalt test men ingen glad gubbe här inte. Nu skiter jag snart i det här för den här månaden. Min kropp är ju helt väck.

• BejbyBoo
    mallanis skrev 2010-09-21 17:01:05 följande:
    Flake- hur konstigt som helst jag har inga kvalificerade gissningar men följer med spänning vad du får för svar.
    skit också på de 250 kr du kunde väll åtmindstånde fått en glad gubbe!
    Eller hur!!? Jag blev ärligt talat lite paff att det blev en tom cirkel.
    Har haft som mensvärk hela dagen, så vi får väl se vad som händer.
    Jag uppdaterar allt eftersom!  
  • BejbyBoo
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-21 20:13:04 följande:
    Booooort med fröken röd denna månaden och fram över tills det är dags igen nr 10månader gått det låter mycket bärre..
    Jo, men först måste ju ÄL dyka upp. Spårlöst försvunnen! :-0
  • BejbyBoo
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-21 20:19:24 följande:
    Kanke inte hihi om du haft sex och emnsen inte kommer ja då måste ju äl varit där hoppas JAG 
    Men jag förstår dig ..
    Vill ju att du får ett + ju
    Jo, men iom att jag tempar så vet jag ju att ÄL inte varit.
  • BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2010-09-22 09:49:33 följande:
    Min förra kurva var utan ÄL, den finns på min FF-sida om du vill titta. Jag fick känningar av ÄL någon dag senare än vanligt, var säker på att ÄL skulle ske då men istället fick jag spottnings som sen höll i sig i två veckor. Jag var till gyn under den tide jag hade spottings och läkaren såg att jag hade en äggblåsa som var 18 mm och slemhinnan var så tjock som den ska vara vid ÄL. Nu testar jag inte med stickor men jag kan tänka mig att om jag gjort det så skulle dom nog ha visat nästan positivt iaf eftersom dom gör det innan ägget släpper. Min äggblåsa sprack aldrig och jag fick vänta i en hel evighet på min mens (det kändes som en evighet iaf).

Nu behöver det ju inte vara så för dig men det är ju en teori iaf, jag håller tummar och tår att det INTE är lika för dig. Dina tester ser ju iaf lovande ut så vi hoppas på att du helt enkelt har en senare ÄL än vanligt.
    Tack! Ska gå in och titta. Vet ju att du skrev om det förra månaden.
    Får väl se vad äl-testet visar idag, brukar göra vid 12-13-tiden. Men det känns som att jag har gett upp. Tror inte att det blir något den här månaden.
    Det blev inga mer spottings igår, bara på morgonen, och inget idag. 
  • BejbyBoo
    DAG 21: Rikliga EW fortfarande, låg temp; 36,6, negativt utslag på ÄL-test.

AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!     Demon
    Jäkla skitkropp.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*