Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Förresten, jag har sett när man söker på andra charts att man bl.a. kan söka på de som har endometrios, första cykeln efter p-piller osv. Jag har försökt hitta vart man själv lägger in den infon, men kan inte hitta det.
    Är det någon som vet?? 

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo
    ekke skrev 2010-09-27 17:05:40 följande:
    Jag anar att jag fick missfall idag. Har inte tagit något test, så jag är ju inte säker.

Men jag har blött stora slemhinneklumpar samtidigt som jag har ont i brösten. Har varken gjort eller haft det någon gång tidigare. Fick gå hem från jobbet eftersom jag höll på att blöda igenom till kläderna. förlåt för detaljerna.

även om det är tråkigt så kan det tyda på att vi kan bli gravida, efter 1 1/2 år börjar man ju fundera på om det någonsin ska gå.
    Oj... beklagar... {#emotions_dlg.flower}
    Men som du säger, det finns ju en gnutta positivt i det också, även fast det kanske inte är så lätt att ta till sig precis nu. 
  • BejbyBoo
    Melitta69 skrev 2010-09-28 15:55:32 följande:
    Nä, här lär det inte bli något plus . Testa mig nu i eftermiddes .
    Nu e det bara att invänta den roliga veckan .
    Trist...
    Men som Mallanis säger så ska du väl inte ge upp helt förrän det "på riktigt" är kört för den här gången. Håller tummarna för att det fortfarande finns en chans. 
  • BejbyBoo
    ekke skrev 2010-09-27 20:43:58 följande:
    HUr går det för dig? blev det någon äl till slut, eller var det en äl-fri månad? 
    Är på dag 27 nu och ingen ÄL. Så det hoppade helt enkelt över den här månaden. Har ordentligt med molvärk nu, så mensen kommer väl imorgon eller på torsdag skulle jag tro. Men just nu känns det bara skönt, så att vi får lämna den här månaden bakom oss och se fram emot en ny chans nästa.
  • BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2010-10-02 16:39:25 följande:
    Visst är det tråkigt, man bara väntar och väntar och man vet inte riktigt vad man väntar på eller när det kan tänkas ske. Helt värdelöst !!!  *suck*
    Ja, verkligen. Otroligt frustrerande.
    På dag 26 hade jag som mensvärk och tänkte att snart kommer det väl, så att vi kan få börja om och se fram emot ett nytt försök nu i oktober. Men icke. Ett jäkla vakuum känns det som. Har inga känningar alls på att mensen är på väg.
    ekke skrev 2010-10-02 17:04:32 följande:
    vilket skit! Hoppas att det kommer snart!
    Banzai skrev 2010-09-30 19:02:27 följande:
    Nytt försök nästa månad 
    Kram

Jag ska inte tempa denna månad eftersom vi med största sannolikhet missar äl.
    Kommer tillbaka i november 
     Det hoppas jag också!
    Trist att ni missar den här månadens försök. Men kanske är det också någonstans lite skönt att "slippa tänka på det" en månad... Om det nu går..?! 
  • BejbyBoo

Jaha, nu verkar något ha hänt.
    Blev ju så uppgiven att jag sket i att tempa eftersom äl ändå inte verkade komma. Men i morse kollade jag ändå o nu var det en typisk "efter-äl"-temp.
    Vi har dock tyvärr inte fått till det alls så några chanser t framgång har vi inte...

• BejbyBoo

Ah, ja VC är nog det mer allmänt vedertagna.
    Iaf, jag skulle vända mig till gyn när det gäller den här typen av problem.

• BejbyBoo
    Melitta69 skrev 2010-10-10 08:06:32 följande:
    Hej alla!
    Jag fixk plus på mitt ägglossningstest i dag och tempen ligger lågt .
    Testar nu med rosenrot .Dock kom ägglossningen 3 dagar för tidigt ??
    Men det känns mer denna gången. Hoppas på en temphöjning imorgon.
    Spännande! Hoppas tempen bekräftar det imorgon!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*