Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bengalen skrev 2011-01-11 19:06:31 följande:
    Tänk vad olika det kan vara!
    Ni klagar på att ni får ägglossning sent och jag hade gjort vad som helst för att slippa få den för tidigt varje månad, mellan dag 10-12. Aldrig att nån av oss får vara nöjda. Flört
    Men varför vill du inte ha den tidigt??! Det är väl bra att det kommer då?
    ♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo
    Bengalen skrev 2011-01-11 21:00:14 följande:
    Det är på tok för tidigt. Mina sämsta cykler blir bara ca 18-19 dagar långa och det är inte bra. Dock är min akupunktör väldigt nöjd med mina temperaturer men han hade hoppats på att kunna förlänga cyklerna.
    Ah, okej. Så du har kort luthealfas också? Då förstår jag problemet. Trodde att du hade tidig ÄL, men sen normal luthealfas på ca 14 dagar.
  • BejbyBoo
    Decembra skrev 2011-01-24 09:44:39 följande:
    Kort lycka här tror jag. Testet var lite starkare när jag testade efter första, men idag var det svagare igen och tempen gick ner. Tidigt mf kan jag gissa. Kom lite spottings igår och idag så det är säkert på gång
    Nej, nej, nej, vad tråkigt. Beklagar. {#emotions_dlg.flower}
  • BejbyBoo
    ceke skrev 2011-02-18 17:38:57 följande:
    och jag är också glad! fick precis veta att cellproven samt biopsin från tappen va bra! blev skitskraj när läkaren ringde efter en vecka men hon ville berätta innan hon gick på en veckas semester så jag slapp oroa mig!
    Åh, så skönt!!!
  • BejbyBoo

MiaPia, ser riktigt lovande ut det där! Och jag kan bara tämma in i imponerad-kören - herregud! Hur orkar ni?!?!? Förvånad

• BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2011-02-21 12:04:29 följande:
    Fick en medicin utskriven av läkaren idag, känns lite jobbigt att ta mediciner när man planerar barn men samtidigt behöver jag ju ha den. Det står inget på Fass om att man inte ska ta den om man försöker bli gravid men det känns ändå jobbigt. Någon som har erfarenhet av Klorokinfosfat ?
    Förstår att det känns trist. Men står det inget på fass så borde det ju inte innebära någon risk.
    Vet tyvärr inget om den medicin du fått.  
  • BejbyBoo

Oh, härligt med plus!!! Grattis Smurfette!

• BejbyBoo
    Smurfette77 skrev 2011-02-24 12:51:12 följande:
    Nu har jag tagit ett CB också och det var också positivt Solig Jag ska försöka lägga upp bilder på testerna i galleriet...
    Åh, vad roligt!
  • BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2011-02-24 13:37:02 följande:
    Nyss kommit hem från första besöket på utredningen och jag känner mig mycket lättad. Mannens spermier var helt normala, mina blodprover var helt normala, äggstockar och livmoder såg också helt normala ut, inga fel kunde hittas. Det enda läkaren sa var att äggstockarna kan bli lite trötta efter 35 och kvaliteten på äggen kan bli lite sämre. Jag fick Pergotime utskrivet och så kommer jag bli kallad för spolning av livmoder och äggledare.

Känns otroligt skönt att allt såg bra, nu ska jag fira med lite träning och ikväll blir det hockey, imorse fick vi reda på att vi hade vunnit tre platser i "Myssoffan" till kvällens hemmamatch !!
    Men vad skönt!
    Hoppas Pergo ger er det fina plus ni längtar efter!  
  • BejbyBoo
    miapia43 skrev 2011-02-24 19:47:23 följande:
    jag var uppe imorse 2 timmar innan tempningen och tog en huvudvärkstablett hade så ont i huvudet. idag sjönk tempen 2 grader kanske beror det på tabletten. vad skriver man i kurvan då?
    Hmm... ingen aning faktiskt. Obestämd
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*