*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Lycka till idag Capiche!
Lycka till idag Capiche!
Capiche - har också läst nu och förstår frustrationen, MEN säger som övriga - tycker också det lät positivt ändå. Denna gången såg ju läkaren fostret, samt hjärtslagen dessutom! Fortsätter att hålla tummarna!
Ssb - hm, har några funderingar . Hur mkt senare testade du på helgen? För mig kan det skilja 0,2-0,3 på 45min... Hade du druckit nån alkohol kvällen innan? (kan höja tempen). Kollade förra månaden - då hade du också en hög temo och det var helg, tror inte du kan lita på den tempen. Tror på äl i måndags. Äl tester kan visa positivt i flera dagar, inte säkert att ägget släpper. Dock så har äl varit om tempen går upp! Ni har iaf tajmat in det bra ändå!
Greeneyes - men var skumt!
Hm, ja, du borde inte ha sånna flytningar nu om äl var i måndags, skulle vara om du får dip imorn, å äl blir då ist. Du har inge mer äl test att testa med?
Tittar in, GRATTIS Saga!!!
GRATTIS reload!! Hoppas verkligen det går bra nu!!
Nej Pillan *kram*
Gick inge bra att börja tempa förut, men nu så sover lilltjejen hela nätterna så nu ska det väl gå! Men, behöver hjälp med val av termometer - vill ha en muntemp som är klar på max 10sec. Vad har ni för sorter!? Köpte ju båda billiga testers (tror jag) den visade 41,7 eller nå sånt.....vill inte ha en temp som jag ska behöva ta 2-3ggr för att se vilken som stämmer. Har en från apoteket idag, stämmer jättebra - MEN tar ju två min...inte alltid jag har den tiden....
Åh, Grattis Pillan!!