*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Oj spännande saker händer i tråden! Håller tummarna Miapia och savannah!
Oj spännande saker händer i tråden! Håller tummarna Miapia och savannah!
Nu gick det!! Jag har aldrig använt det testet du tagit, så är lite osäker på hur det ska se ut.. Det är ju definitivt streck i båda fönstren. Ska det va ett plus i det större fönstret? I s f är ju bilden, som du säger, för liten för att se tyvärr....Det viktiga är ju dock att du och din man ser
Sedär Savannah! Det blev ju ett plus Underbart! Stort Grattis!!!
MiAmore: Det går nog eg inte att säga tyvärr. Positivt är ju att tempen håller sig hög!
Stort GRATTIS, Mi Amore!!
Hej Badabing
Jag vet inte om det är nåt med att det blir varmare etc.. men min temp brukar kunna ligga kvar på över coverline några dagar upp till en vecka efter att mensen startat, sen går den ner igen till en lägre nivå...
Idag har vi fått se vår Prick! 17 mm lång, daterades till 8+1, precis som FF säger och ett hjärta bultade så fint Heeeelt underbart!
Havsklippan: Grattis till förlovningen!
Bumbi: Åh va kul! Stort GRATTIS!
Vi4: Åh va tragiskt med förlusten av ditt barn. Beklagar!
Min gravidkurva finns i charttråden Har fortsatt fyllt i, men tempar inte längre. Är såååå skönt att ha slutat!!! Kändes mest pressande och nervöst.
Och jag mår super! Är trött och ömma bröst som redan vuxit en del, men annars så typ som vanligt Börjar också lite så smått våga tro på att Pricken bestämt sig för att stanna... men tre nervösa veckor kvar innan den magiska 12-veckorsgränsen är nådd! Härligt nog ska vi på ett ultraljud v 12+2 så då får vi se hur det gått så långt! och göra CUB... så det känns som att det först efter det som vi kommer våga slappna av lite mer!
Men... jag NJUTER av att vara gravid!!! Va på ett ultraljud i v 8+1 och då såg allt jättefint ut med ett litet tickande hjärta. Härligt att se!
Hej på er! Ett tag sen jag va in och kikade här i tråden! Stort stort grattis, Bubblamaj!!!!
Och Havsklippan, det där ser ju väldigt lovande ut!! Håller tummarna för att plusset blir starkare för var dag som går
Ego: Går in i andra trimestern imorrn vilket känns helt suveränt! Och på onsdag ska vi på ultraljud NUPP, och det ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning Hoppas hoppas att den lille där inne lever och frodas och att allt är bra! Har faktiskt fortfarande FF, men har inte tempat på lääääänge.. men fyller i andra saker av nån konstig anledning. Hehe..