*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Och Telgebo: Härligt att tempen gick upp igen idag! Hoppas du känner dig lite lugnare
Och Telgebo: Härligt att tempen gick upp igen idag! Hoppas du känner dig lite lugnare
FlakeZ: Usch. Spottings borde bannlysas! Lycka till hos gyn!
Vårflickan84: Välkommen Spännande med återinförandet! Hoppas det går vägen!!
MiAmore: Några dagar vore suveränt... typ 11-12 dagar innan sådär Med undantag för denna cykel då
FlakeZ: Men va bra att du blir checkad ordentligt! Det är ju super! Håller tummarna för att allt går bra och att de hjälper dig igång med ÄL!
MiAmore: Jaaa... visst är det bra på det sättet Men... jag skulle gärna byta ut spottingsarna mot detta härliga hopp som jag nu känner.. varje cykel. För grejen med spottings är ju att man ständigt måste ha trosskydd, känner sig ofräsch, sexlivet påverkas, humöret påverkas, etc.. så det är ingen höjdare allt som allt...
Håller tummarna för dig imorrn, Telgebo
Åh va jag gillar min kropp när den funkar! Tempen upp igen, inga spottings i sikte! Lyckades tom ha sex igår utan nåt brunt Och Åhhh... har längtat efter att känna mig så positiv och glad igen! Känns som jag har gått i nåt dystert moln ända sen i höstas när jag började inse att det va nåt galet med min kropp... Tänk vad det påverkar ens psyke att ha problem med kroppen på olika sätt! Jag som brukar va stabil och positiv har känt mig som en resenär på en berg- och dalbana det senaste halvåret. Hoppas att det fortsätter så här fint med kroppens funktioner nu! Att både förkylning och spottings håller sig tillbaka
Lycka till idag, Telgebo
In the making: Välkommen
Trassel: Schysst dipp igår!
FlakeZ: hur går det idag? såg att tempen gått ner igen...
Hormonstinn: Det ser ju onekligen spännande ut! Jag skulle nog ha svårt för att inte testa om jag va du..
AnnJan: Tackar. Själv tycker jag det är spännande att denna kurva rätt exakt, med en dags förskjutning, följer min decemberkurva då jag tog Provera. Och jag kan ju lova att jag blev glad i morse då jag insåg att tempen gått upp igen