*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Ååååå välkommen tillbaka! RA?
Jag tror säkert att sparsam mens hör ihop med barnlöshet. Min akupunktör talade om blodtomhet hos mig. Jag har alltid har sparsam mens och hade ju väldiga problem med Sixten. Intressant dock det du skrev Du och jag. Måste kolla min kurvor nu och se hur mensen sett ut månaderna jag plussat. Jag har oftast mens i tre dagar men två av tre dagar skulle det nog räcka med EN binda/tampong på hela dygnet.
Men åh! Grattis Emerenthia!!!
Jag har inte lyckats tempa nåt nästan än så länge denna månaden. Suck. Men nu måste jag börja för att inte missa äl för denna månaden ska jag minsann bli gravid. ;-p
Så snart så MissBoring så ska jag iaf ha en kurva att kolla på.
Gött med äl, då är det "bara" väntan kvar.
Kärt barn: ÅÅÅÅ Grattis! Härligt! Nu håller jag tummarna för att allt går finfint!
Kanske 4a: Vad är du på för dag nu? Helt klart positiva test ju men jobbigt att de inte blir starkare. Och konstigt med tempen också. Håller tummarna för morgondagens test och att du kan få slappna av!
Pillan: Progesteronet tar du bara mellan äl och mens va? Märks det av även mellan mens och äl alltså? Skumt.
Oj sorry Kanske 4a, lata jag orkade tydligen inte leta i chartsen. Men nu har jag kollat din kurva och tempen ser väl bra ut tycker jag. Dag 12 är fortf tidigt så kanske därför testen är så pass svaga men nu borde de börja ta sig lite från dag till dag. Håller tummarna som sagt!