• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • Flickmamma
    eandrea skrev 2010-11-07 12:44:45 följande:
    det klingar ju inte ens bra! inte som typ sven-åke eller nåt sånt vanligt.. iofs såg jag att det fanns någon som döpt sitt barn till mohammed-anders i malmö, klingar ju överhuvudtaget inte alls det heller.
    du skojar.................?
  • littlepixiegrl
    Lindis1974 skrev 2010-11-06 23:47:13 följande:
    Ok att man inte gillar alla namn men att påstå att man spyr eller får kväljningar är inget annat än löjligt.
    Löjligt är oxå att påstå att det finns något som heter WT-namn. Har aldrig hört uttrycket innan jag började hänga här. Varför lägga in människor eller namn i fack?
    Smaken är som baken.. alla namn är fina på sitt sätt. Vissa gillar man, vissa inte :) 
    Tråden ligger i sandlådan, så det är fritt fram för allt löjligt här! 
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • Malva85

Finns hur många fula namn som helst men Engelbert slår det mesta. Hur jag man hålla i sin lilla bebis och klämma ur sig: "Han ska heta Engelbert!"?

• LindizJ
    Malva85 skrev 2010-11-07 15:10:21 följande:
    Finns hur många fula namn som helst men Engelbert slår det mesta. Hur jag man hålla i sin lilla bebis och klämma ur sig: "Han ska heta Engelbert!"?
    jag tänker genast på engelbert humperdinck.....efternamnet gör det inte precis snyggare
  • Förväntansfull0406

Hmm var på stan i förrgår, där sitter ett litet mamma gäng, och under har dom en såndär skitful reg skylt *öööörk* På den står det Aleksija....

FATTA!! ALEKSIJA.... det var fanimej det fulaste jävla namn jag hört, vad var det för fel på Alexia?

• Förväntansfull0406
    eandrea skrev 2010-11-07 12:44:45 följande:
    det klingar ju inte ens bra! inte som typ sven-åke eller nåt sånt vanligt.. iofs såg jag att det fanns någon som döpt sitt barn till mohammed-anders i malmö, klingar ju överhuvudtaget inte alls det heller.
    stackars barn....
  • Knabbo

ett av dom värsta namnet jag hört är stig-jonny...dock så var det inte ett barn som hette så, men hemskt ändå!

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.