• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • Juli2010
    littlepixiegrl skrev 2010-11-03 14:27:45 följande:
    Ola-Conny Bärjstätt-Swensån 
    Mwahahaha, jag dör!
  • Obsidiana
    tantS skrev 2010-11-03 15:59:16 följande:
    Haha! Föreställer mig att de ser ut som knäckebröderna Hilding och Helding i Doris och knäckebröderna!
    Var förmodligen inte så långt från sanningen. ^S^
  • Rikard

Lolita är väl ett namn som idag är för belastat för att kunna användas.

• Päron1986

Max
    Jörgen
    Robert
    Bertil
    Örjan
    Gunnar

Hanna
    Jonna
    Tindra
    Saga

• Lindis1974

Ok att man inte gillar alla namn men att påstå att man spyr eller får kväljningar är inget annat än löjligt.
    Löjligt är oxå att påstå att det finns något som heter WT-namn. Har aldrig hört uttrycket innan jag började hänga här. Varför lägga in människor eller namn i fack?
    Smaken är som baken.. alla namn är fina på sitt sätt. Vissa gillar man, vissa inte :) 

• Flickmamma

Jag har skrivit det förut i en annan tråd om namn som jag inte tycker passar på människor. Namnen i sig är inte fula men de är för mig, hund-katt-häst eller konamn. Ex Engla, Tindra, Flinga, Saga, Hampus, Linus, Lukas, Rasmus etc etc

• eandrea

Såg att det redan var någon som skrivit detta, men Ola-Conny, det är nog det värsta namnet jag hört hittills :p

• Flickmamma
    eandrea skrev 2010-11-07 06:50:30 följande:
    Såg att det redan var någon som skrivit detta, men Ola-Conny, det är nog det värsta namnet jag hört hittills :p
    vad sägs om Ronny-Jonathan?liten kille på Öppna fsk
  • eandrea
    Flickmamma skrev 2010-11-07 06:55:53 följande:
    vad sägs om Ronny-Jonathan?liten kille på Öppna fsk
    det klingar ju inte ens bra! inte som typ sven-åke eller nåt sånt vanligt.. iofs såg jag att det fanns någon som döpt sitt barn till mohammed-anders i malmö, klingar ju överhuvudtaget inte alls det heller.
Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.