• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • nea82
    Kressie skrev 2010-10-25 15:09:34 följande:
    Håller med du Flört superfina!! Själv har jag både en Märta och en Ingrid (dock andranamn) funderar på en Ester om bebis också är en tös!!
    Skrattande Och jag har en liten Torsten! Märta och Ingrid finns absolut med på favvo-listan för framtida barn!
  • Fru R

Ola-Conny!! Eller de flesta "äldre" dubbelnamn över huvudtaget är inte riktigt vad jag kan tänka mig.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • littlepixiegrl

Idag bjuder jag på ett efternamn...SWENSÅN...say what?!  

@-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • littlepixiegrl
    Nomad skrev 2010-11-02 17:35:22 följande:
    Hahaha Ola-Conny Swensån
    Najs   
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • MirjaochJolinesMamma

Är allergisk mot namn som typ; Berit, Astrid, Axel, Elvira osv...gillar inte den "äldre-generations-klangen" som det ger.
    Är inte heller särskilt förtjust i alla popps namn. Folk tror att de och deras barn är unika för att de heter; Tuva-Li, Wille, Thindra osv.

• Juli2010
    Nomad skrev 2010-11-02 17:35:22 följande:
    Hahaha Ola-Conny Swensån
    Oh, då var problemet med namn till vår förste son löst då.
  • Juli2010
    littlepixiegrl skrev 2010-11-02 16:26:50 följande:
    Idag bjuder jag på ett efternamn...SWENSÅN...say what?!  
    På tal om intressanta stavningar av efternamn så såg jag en gång varianten Bärjstätt. Hu.
  • Morkullan

vet tyvärr en pojke som på allvar heter Vargbarnet. Jag tycker att det borde vara olagligt att ge sitt barn ett så konstigt namn. Hur kul är det att heta Vargbarnet när man är 16? Eller 58?

• minya

Nova och Kevin, finns det mer fult  

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.