Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: nja OM han väl somnar i vagnen så sover han på sin höjd 20-30 min bara annars är det enbart sängen som gäller för att han ska sova och innan var det enbart vagnen ju
suck ja ska det vara så svårt o få lite stöd i mitt beslut...jag tycker eg inte det men men....
jo då jag hittade böcker på tradera så ena boken köpte jag på köp nu och det blev 245 kr för den med frakten och den andra boken går ut om ett par timmar o ligger på 100 kr just nu så om jag har tur med den så kommer jag hamna på halva priset iaf!!!
så pratar ju alwin just nu som noah gör,vissa saker fårstår man mer än väl vad han säger men oftast säger han "vaaa äää däää" och luta, näää och sen blurrar han ju så man inte fattar ett smack men om man inte förstår vad han säger så har vi lärt honom att visa oss istället och då brukar han dra i ens kläder så man ska följa med så pekar han o då vet man oftast vad det är han menar
tråkigt o behöva åka iväg på såna onödiga möten eg
men du då kanske du ska dra ner på katrinplommonpuren eller messmör eller vad det nu är du ger henne pga magen??!! det är en balansgång det där så är det med agathon oxå och man lär sig till slut vad som är lagom