madde:jaa du jag undrar eg detsamma,vad gör dom åt det men får inga konkreta svar mer än att vi nu ska fixa en bättre kudde igen, sätta alla leksaker på hans hö sida så han får ligger mer på den sidan bullra upp med en handuk eller nått så han inte kan vara på vä sida alls, vända hobnom i sin säng så han ligger på hö sida för att kunna se ut i rummet och kunna sen oss osv, sen funkar inte detta så ja då får man fundera på en stenhård hjälm, typ cykelhjälm, som gör att han inte kan ligga med huvudet på det sättet så det belastar den sidan och funkar inte det ja då vet jag faktiskt inte!! men då börman kanske kolla om fogarna/fontanellerna växt samman på honom för det kan ju göra att huvudet blir helkonstigt o formen(våran ena dotter föddes med fontanellerna ihopväxta men det är jätteovanligt)
am zandra: tråkigt att du inte mår så bra och att Linn är så gnällig hoppas det blir bättre idag!!
skönt att dan ska komma igång med sin praktik nu,förstår att du tycker det blir ett irritationsmoment o behöva plocka efter honom han är ju vuxen o då tycker man ju att dom ska kunna ta undan efter sig men du min ärlikadan o dessa jäkla strumpor han rullarihop till en boll o slänger på vardagsrumsgolvet kan driva mig till vansinne!!
tack än en gång för att du tog dig tid o läsa ena delen av min läxa!! men tror du jag hann o fixa det igår eller nää först dök makens ena lillebror o sambo upp och sen dök makens storebror upp med familj suck så jag fick inget alls gjort igår måste ta ett krafttag nu närjag lämnat domsmåpå dagis!!
xgirl:ja jag hade oxå börjat ledsna på att det tog sån tid innan jackan kom men när jag såg den på lindex så kände jag bara att den var värdo vänta på
men usch krya på er,jobbigt att det inte germed sig!!
madde:det är samma ålder på öppna förskolan här som hos er!!
vad kul med nya kläder sånt är ju alltid uppskattat!!
peppar peppar, 3 nätter nu har agathon sovit bra ,dock har han vakknat en gång vid 00 för o äta o en gång mellan 4-5 men inatt sov han till 02 åt lite o sov sen till 06 dock gnällde han lite vid 05 men han fick nappen o somnade om en timme!!
igår var ju maken på elevvårdskonferens med fredde suck jaja inget nytt,han klarar inga ämnen alls så nu ska han få en dator och så har han fått välja timmar där han få gå och få specialundervinsning i den sk lilla gruppen, han har skippat TTF timmarna så dom SKA han bara gå på dessutom ska dom starta upp en ny dyslexiutredning på honom sen den 29 okt är det nytt möte och har inte detta gett resultat så måste man hitta andra lösningar (detta har domju sagt vartenda år men inget mer än så händer) så frågan är ju VAD man ska göra han går i 8:onde klass och han måste ju arbeta jäklarför o kunna få upp sina betyg föro öht ens komma in på nån utbildning!!
dessutom har dom bytt lärare,rektor,mentor,specialpedagog IGEN inte konstigt att det blir kaos för fredde,han har ju jättesvårt med såna förändringar, dessutom tycker han att klassen han går i är så stökig o det gör ju inte saker o ting bättre för honom