Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea:oj vilka fynd o till så billigt pris med och skönt att det hade funkat med max!!
am zandra. ok ja brio är nog populära vagnar o jag kan förstå varför jag älskar briovagnarna men enda brion vi köpt helt ny är brio sitty för dom är ju svindyra!!
tycker du badrummet såg bra ut å jag skäms ögonen ur mig för att det är sååå fult,gammalt o bara bläääkigt ja fönstret är nogot jag tycker om!! tänk dig att vi har 2 såna rum som garderober något lite smalare o lägre i taket är dom och dom är en på var sida i rummet som abbe o filippa har nu o ena är smockfull med leksaker funderar på o kolla igenom o sälja av en massa
ok visst ibland kan väl en del råd o tips vara bra men herregud tror folk man är helt dum när dom ger tips om hur man kan söka jobb suck jaja idioter finns det gott om
xgirl skönt o få lite undanröjt, tråkigt att du inte fick någon lugn kväll igår men det är väl så typiskt när man tänkt sig något!!
madde. trist med tvättstuga usch finns ju roligare saker o göra
ang vattnet så var det pga dom plockade bort elementet i badrummet som det sipprade vatten det går några rör o grejjer där sa maken men dom rev ju upp golvet o allt där inne så det var lungt men jag fick torka inne i sovrummet några ggr i går vi trodde ju det skulle vara totalt genomruttet med tanke på hur mycket mögel som var på väggarna men snacka om att vi blev helt paffa för det fanns inget mögel alls bakom tapeten utan det satt bara på själva tapeten dock var det lite grann bakom badkaret men ytterst lite grann som nu är åtgärdat!!
måste få lite tips ni kan ju se bilderna på badrummet och nu är frågan ska man ha matta(våtrumstapet) över hela snedtaket eller om vi ska sätta dit en träpanel, det är tänkt att det ska vara en bård upptill men det kommer ju bli helkonstigt med tanke på snedtaket så frågan är ju panel eller en svart bård.....jag måste bestämma detta idag då mattläggaren kommer i morgon för o få veta hur vi ska ha det samt vilka tapeter och golv vi ska ha så han kan beställa det tills onsdag!!
usch inatt har inte agathon varit rolig han vaknade innan 23.30 somnade inte om förrens efter 00,30 sen har han varit orolig o bökig hela natten och varm som en kamin så jag tog en temp o han hade bara 37,7 o det är ju ingen feber direkt sen så fort han är vaken så kör han in sina små nävar i munnen o gnor o gnor o dreglar som en tok så jag funderar på om det kan vara att han känner av tänderna!!