Grattis till ditt körkort
xgirl visste väl att du skulle fixa det
Uschför magsjuka har ni andra klarat er?
Lunaria: stackars barnen och dig med, är dem piggare nu? Mår du bättre?
I helgen så var vi på dop, vi hade ju fått äran att bli gudföräldrar åt Makens lillebrors dotter
detta var i lördags och i går hade jag skoldag, var öppet hus i skolan och obligatoriskt för oss att vara där. Hade samtal med min lärare då och vet ni hon sa inte ett ljud om att jag varit hemma för vab
pratade lite allmänt kring utbildningen och om det var som jag hade förväntat mig osv. De frågade om jag kände att jag hade svårt för något ämne och ja jag känner att det har jag. Jag fårkämpa med alla ämnen men värst var nog arbetspsykologin och nu är den avslutad så känner jag att det är forskningsmetodiken samt engelskan. Läraren som jag skrivit om som är så himla bra var med på mötet och hade uppmärksammat det. Men han sa att jag skulle alla gånger klara det så det kändes skönt att höra!! Fick veta att arbetet vi hade om hjärtat "broken heart syndrome" fick jag godkänt i fast läraren som jag inte ens har i ämnet anatomi tyckte arbetet var lite "tunt".
Idag har jag varit hos en sköterska med alwin föratt kolla hans tå menblev inge klokare av det ! På onsdag ska han göra pricktest för pollen.