Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Så här ser vardagsrummet ut, det fattas golvlister fortf samt fönsterbräda m blommor och sen ska listerna bytas runt fönstret samt altandörren sen är det klart
Så här ser vardagsrummet ut, det fattas golvlister fortf samt fönsterbräda m blommor och sen ska listerna bytas runt fönstret samt altandörren sen är det klart
fyyyy vad jag känner mig besviken just nu verkade ju så pos när dom villeha våra personuppgifter för kontrakt samt utdrag från polisen och dom har inte ens fått in det från polisen då do breven ligger här på bänken men nu ringde dom och sa TYVÄRR
Ain: hon sa bara att det är ju tv 4:s producenter eller nått sånt som har det sista ordet om vilka som ska vara med och då var inte vi med men vi var en intressant familj sa hon och undrade om vi kunde tänkas vara kvar som sökande utifall någon backar ur känns ju lite så där måste jag säga!!
ja jag vet faktiskt inte men det kändes som man fått dubbla budskap och att man blivit "blåst på konfekten" varför i herrans namn skulle dom ha personnr för kontrakt(hennes egna ord) samt utdrag från brottsregistret som dom inte ens ville ha nu plötsligt för allt var redan bestämt och sen när hon frågade förra gången hon ringde o vi fortf var intresserade av att vara med och så mailet på det om vad det fanns för aktiviteter häromkring VARFÖR ens vilja ha de uppgifterna innan man ens valt familj då kan jag tänka
Något jag dessutom reagera på när hon ringde var att hon verkade stressad och så sa hon "jag vet inte om jag har ringt er" ehhhhhh noll koll eller!!!!!! hon skulle ju ringa i början på aug sist vi pratades vid.
evanor:ja känns skittråkigt måste jag säga
Glittrax: är den vaccinationen rutin???? det är inget dom får här iaf utan det är väl mer om man ska ut o resa som man börta denkanske. Jag hade nogväntat i såna fall.
pilea: ja det kändes verkligen som att vi var en av de utvalda familjerna så detta var verkligen inte väntat efter allt jag känner mig verkligen så snopen och jättebesviken och inatt har jag knappt kunnat sova för jag bara går igenom allt som sas från tjejjen och hur pos allt verkade och samtidigt tycker jag det är skitkonstigt att vilja ha alla dessa uppgifter osv och sen innan dom ens fått in brottsregistret så säger dom TYVÄRR jag trodde ju när hon sa att det var rutin att dom åtminstone skulle få alla såna utdrag INNAN familjerna bestämdes
xgirl: ja verkligen snopet
jobbigt ang nattvällingen arvid äter men känner ni att det är ok så låthan få sin välling det ger sig med tiden ska du se!!
am zandra: ja jag tror det är mest eg jag som är besviken här hemma maken skaka på axlarna typ och barnen hade vi ju inte sagt mer än att vi får se men som sagt alla antydningar fick en ju att hoppas och tro desto mer
haha ja man hör ju sin egen röst på ett sätt och när man sen hör den inspelad så är det ju på ett annat sätt
försökte inboxa digpå fejjan ang regnkläderna men jag kan inte lägga in bilder i meddelandena längre så jag visaren bild här och inboxar digpå fejjan
am zandra ser på bilden nu att det är som bortnött vid reflexen på ett par ställen med!!
pilea:hoppas ni hade det bra på kolmården nu då
oj vad billigt du fick kläderna på stadium, här finns ingen sån butik i närheten synd annars hade det varit kul o fynda lite där
ojj vad det händer grejjer med max nu, vad roligt
Agathon klarar inte av att gå utan att han får hålla i med bägge händerna men får han hålla så springer han nästan fram nu och håller vi bak i ryggen så försöker han springa men så fort vi släpper så dimper han ner på rumpan däremot såklarar han av att ställa sig upp nu utan att hålla i någonstans och så står han rakt upp i några sek innan han sakta sätter sig på huk och går iväg med björngången istället
am zandra: jag tänkte på dig igår efter det du skrev på fejjan och jag blev så irriterad(du får ursäkta ) när dan skrev sen herregud det första jag tänkte på var LYSSNA på sandra då när han inte fattar jisses hur jäkla svårt ska det vara visst han harsin diagnos men då får han ju jobba med det han har svårt med och inte bara ta för givet att han kan be om ursäkt gång på gång ändrasig för ett tag och sen är han tillbaka i vanliga spåret igen och sen det andra vaddå att duska gå i KBT ehhh den personen vet vad det handlar om eller??
Jag hoppas verkligen att allt kommer lösa sig på etteller annat sätt och jag är helt övertygad om att du kommer fixa allt OM ni nu går skilda vägar och tveka inte att skriva o du känner att dubehöver få vräka ur dig en massa du vet att jag finns och lyssnar
vilka fynd du gjorde och till så billigt pris jag försöker låta bli o tänka på all rea som är nu då jag vill till ullared i höst har precis haft avslut på 2 auktioner så dom pengarna ska jagstoppa i ett särskilt kuvert så dom inte sitter kvar på mitt konto för då är detså lätt o handla upp dom
idag ska jag försöka lägga ut lite fler tradera auktioner och så kommer min mamma hit med
hmmmm skickade ett mail till ena som vann en auktion igår och frågade om hon ville invänta en annan auktion som hon har lagt bud på ochhar ledande bud i och får till svar nää overallen behövs inte längre........ nähä men om det nu är så att ingen budar över hennes redan lagda bud då jaja det löser sig väl
am zandra: ja hon verkade liksom inte förstå vad det handlade omoch jag fick sån lust o skriva men "bet mig i tungan"
nää usch jaghoppas ni finner en lösning fort för så här kan, iaf inte du, fortsätta att ha det
hehe jo det behövs ju endel pengar dit hade tänkt försöka köpa julklappar OM jag nu får ihop pengar såjag kan åka första hundralappen är ilagd i kuvertet iaf
evanor: fy för så mycket folkpå skara sommarland!!!! vi var ju dit midsommardagen och vädret var ju inte toppen så det var faktiskt väldigt lungt med folk skönt för andra år när vi varit har det varit så himla mycket folk!!
skönt o kunna ha en liten buffert när du ska vara hemma i höst hur gick det på UL förresten???? kolla ni kön eller får detbli en överraskning?
jag blir tokig så fort jag sätter mig vid datan så kommer alwin som skjuten ur en kanon och så stårhan o klänger på mig häver sig på mig och så har han börjat skrika när han pratar så man blir ju fasen döv till på köpet vet inte om han kanske känner att han vill ha mer uppmärksamhet jag försöker o ha honom i knät så ofta han vill och busa med honom, sitta jämte honom när han vill kolla på tv osv men ja jag vet inte om han ändå känner att det inte räcker!!!!
evanor: vad härligt att allt såg bra ut på UL när har du BF? blev du flyttad något?
haha det är konstigt det där att man kan känna på sig så väl vad det är man väntar jag har kännt vid varje grav vad det varit och visst vid 2 tillfällen har jag tvekat lite men jag har inte haft fel en enda gång
vad roligt att ni bokat en kryssning till riga, hoppas ni får det jättebra!!!!
Ain: tack och lov så buda en annan hem overallen
åh hur går det med huset,har det börjat byggas än?? Parkettgolv är jättefint!!
xgirl: nämen då kanske vi åker samtidigt till ullared(om jag kommer kunna åka vill säga) för vikommer åka i september oxå
ja agathon är ju rätt så bastant liten herre med hull så jeans t ex kommer han knappt i och han har 2 par med resår i midjan men jösses hahah han blir lite hindrad till o kunna röra sig i dom så det är väl därför han drar stl 92 oxå just för att han är lite bredare han har såååååna goa michelinveck, syrrans sambo frågade häromdagen ifall det var "normalt" att ha veck på nedre delen av armen
hoppas ni får en jättetrevlig semester i göteborg nu!!
fyyy för svamp jag har haft det några ggr men jag har köpt pevaryl både vagiatorier och salvan utan att ha fått det bekräftat av en läkare och då har det försvunnit!!
am zandra: ja oftast får jag släppa allt och sätta mig med alwin så brukar det vara lungt en stund, tror han vill få lite mammatid!!
det är lungt ang regnsettet,det ligger här o väntar
tråkigt att din vän inte förstår utan det kändes som att hon ville få det till att det var du som skulle ändra dig och söka hjälp när det faktiskt är dan som behöver göra den största förändringen
vad bra att du ändå skrev på fejjan förnu fick ju dan oxå se att andra reagerar på hur han beter sig och det kanske fick en klocka att ringa hos honom(hoppas jag iaf)
men vilken morgon du fick känner igen det där att man säger en sak och så säger maken en annan(och det kan vara tvärtom med för den delen här hemma) stackars noah hoppas det fixade sig sen iaf!!
i lördags var syrran och hennes sambo och in mamma hit, vi grillade (i regnet) dessvärre hade uno jouren så han fick sticka iväg lagom till att vi skulle grilla men syrrans sambo fixade grillningen så det gick ju bra ändå
Igår packade vi in oss i bilen och åkte äntligen till Leos lekland och hade en rolig dag där dom små sprang ju hejvilt och dom stora var ju oxå o sprang men vid ett tillfälle så kom jag och gick med agathon o hörde freya gråta ovanför mig i klätterställningarna och då helt plötsligt kunde hon inte hitta ut och hade fullständig panik så jag ropade o ropade för o få kontakt med henne och till slut så tittade hon på mig och jag lotsade henne ner MEN jag var tvungen att gå runt för att komma till utgången där hon tog sigut och DÅ hade ungen klättrat upp igen och var ju helt hysteriskt rädd och viddetta laget hade en pappa uppmärksammat henne och började peka och prata med sin fru, och jag kände fullständig panik nu och inte såg jag till vakren uno eller någon av dom stora barnen som kunde klättra upp o hjälpa henne så jag fick lämna henne och hittade de 3 stora och när vi kom tillbaka så hade 2 tjejjer som jobbar där börjat klättra i labyrinten av allt för attnå fram till henne men alexandra och filippa var snabbare och kom upp till henne på några sek bara!! så till slut fick dom ner henne iaf men phuuu vad hjärtat slog på en annan då jag kunde ju inte börja klättra heller i o m att jag hade agathon så just då förbannade jag maken för att han inte syntes till kan jag säga
evanor: men herregud är han klok i nån ände eller
haha men du jag har likadant fast jag har ått super när jag väntat tjejjerna,knappt inga problem alls mer än foglossning men med grabbarna bläääk vissa harjag spytt när jag väntat och med alla pojkarna har jag haft en migränliknande huvudvärk och en massa problem så ja det är på det sättet jag kunnat veta vad det varit oxå
justja 14 dec minns jag ju nu när du skrev det
jo då hon höll sig vid oss i några minutersen var det glömt ochhon klättra igen
am zandra: haha ja agathon är riktigt rultig så gosigt såmen han är såååå tung att bära runt på bara
vad jobbigt att hon kastar maten så där omkring sig vissa av våra har ju med gjort det men sen helt plötsligt så har dom slutat med det!!
till frukost äter agathon smörgås och mjölk ochibland även yoghurt och då får han oftast det i en pipmugg så slipper vi det där kladdandet jag avskyr ju allt vad kladd heter ryser bara jag tänker på det!!! visstfår dom gärna kladda så länge jag slipper ta hand om detsen
huu jobbigt att vara hos någon som är så där pedant visst barnen behöver ju inte klättra på väggarna men det kan ju hända enolycka och då ärdet inte så roligt!!
phuuu jag har skickat X antal vinnarmail idag och skickat iväg en hög traderapaket fick 375 krför ett klädpaket som gick ut idag, helt ok så nu har jag f¨ått ihop 1200 kr har några auktioner som går ut i morgon och 3 av auktionerna hoppas jag få upp priset liiite till på, ingen som känner sig manad o hjälpa mig