Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Glittrax: har du hittat mig på facebook? fick en vänförfrågan från någon men då jag inte vet ditt riktiga namn så vet jag inte om det var du
ojj är Meja redan 6 månader gud vad tiden går fort!!
Ain: vad fint det ser ut och så härliga fotona är där ni ska bygga huset!!
am zandra: nä men intenu igen, hoppas du snart har en ny kabel så man ser dig igen
evanor: men så där känns det med fredrik som ni känner med er 14 åring, att han skiter i det på grund av ren lathet, vi vet ju att han kan men han MÅSTE lägga lite krut på det, han gjorde ju det ett tag och betygen förbättrades ju men nu är dom totalt i botten igen!! blev så arg på honom i förra veckan för då hade han suttit med på mötetoch dom hade förklarat hur illa det är igen och dom kom överrens om att han ska gå på ALLA TTF timmar och så SKITER han i att gå dit
xgirl: hur går det med inskolningen? och mår du bättre nu? när börjar du jobba nu då?
maken är väl ett kapitelför sig, han fega ur o ringa föräldrarna MEN den killen som maken kände igen harlagt ut på facebook om händelsen och lagt till makens fullständiga namn frågan är om man får göra så??!! kändes lite som att killen bara var tvungen o skriva där för o försöka spela oskyldig
Hur som såfick jag ett telesamtal igår kväll från en pappa till filippas ena klasskompis om att han hört vad vi råkat ut för och han hade oxå råkat ut för detta i fredags kväll plus att grannen mitt emot oss ochså hade uppmärksammat vad som skedde!!
Idag är jag hemma med Alwin, dom misstänker ju att han har förkylningsastma och nu harhan gått o småhostat o rosslat i en veckas tid och häromnatten började det eskalera ännu mera och han vaknade o hostade som en tok och var tungandad och grät o ville få medicin och igår skulle ju vi egentligen varit på utredning på barn med honom men fick ju avboka eftersom jag skulle till Linköping på studiebesök men hursom så blev han ännu sämre inatt och nu hostar han i ett här så jag väntar på att vc ska ringa så han får komma dit och kolla upp detta och ev få nån form av inhalationer så han inte är så tungandad!!