Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite döttDrömmer så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här Solig

• Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
  • 7 michelingodingar
    välkommen hit
  • 7 michelingodingar

saaaraa och xgirl:välkommna hit ja am zandra oxå men vi är ju rätt så välbekanta med varandra

saaaraa:åh vad kul,jag väntar just nu på och få veta om jag får plugga svenska B på distans för o kunna söka in till en utbldning nästa höst men får nog ringa dit för det verkar ha stannat av någonstansObestämd
    barnmorska är ett yrke som jag skulle kunna täka mig men är ju så lång utbildning

xgilr: joo då vi hängde i tråden för oss med BF i maj men hoppade av den tråden för som du skriver så var det samma där ingen gav någon respons eller ja få gjorde ju det o du var en va dom minns jag sen kom ju vår lille kille i april istället i v 35+5 så då hamna ja i en apriltråd som dessvärre oxå var en sån som bara vart bläää tråkig

jag kan ju presentera mig lite då jag med
    snart 32 år fick ju vårt 7:de barn i april jobbar som uska i hemtjänsten när jag inte är mammaledig,gift , 2 katter,villa volvo höll jag på o skriva men det har vi ingen bor i småland. barnen är i åldrarna 14 år kille,11,5 år tjej, 10 år,tjej,4 år kille,3 år tjej,2 år kille och så minsta som blir 5 månader dom heter i rätt ordning: Fredrik,Alexandra,Filippa,Albert,freya, Alwin och så agathon

• 7 michelingodingar

Ain:vinkar vad kul o se dig

• 7 michelingodingar

pilea:men du fyller du samma dag som abbe???? har jag glömt det kanske
    o fin overall den har inte jag sett innan o då kikade jag ju där i butiken igår ju!!

• 7 michelingodingar

xgirl:åhh en till traderafrälst vilka fina fynd du gjort!!
    haha jo då det finns väl allt o göra här,men 3 dagar i veckan har jag bara dom 2 minsta hemma så det känns som semester då

am zandra. vad jobbigt o krångligt o ta olika doser men en almenacka o skriva det i var väl en bra ide!! hoppas verkligen att detta gör så du kommer må bättre sen iaf!!

är det nån som sett reklamen här på sidan från fl? är en jacka med stjärnor på som jag är sugen på till agathon,tror jag ska kika närmre på den!!

• 7 michelingodingar

pilea. men va fasen ok nu går ju du hemma men om du jobbat då eller kan du få intyg så du är hemma för vab istället? kan du inte kolla med chefen vad som eg gäller där!! att dom inte kan avvara nån extra är väl knappast ditt fel!! betalar du dessutom för platsen så tycker jag att dom får fixa det så han kan vara där!!

• 7 michelingodingar

pilea superfina kläder,älskar lindex jag medGlad

am zandra haha ja men oftast är det ju bara skitreklam så du missart ingetFlört
    konstigt för jackan hittar jag inte på lindex sidaRynkar på näsan

glittrax välkommen hit,vi har nog setts förut oxå om jag bara kommer ihåg från vilken tråd.....
    grattis till graviditeten!!

återkommer har en gnällig agathon och 3 små som ska ha kvällsmat o sen isäng!!

• 7 michelingodingar

välkomna alla nya vad kul att fler hänger på

pilea:marängswisch MUMS jag kommer
    jag ska göra en tårta med fluff gjord av plopp o funderar sen på o ha jordgubbsmousse eller citronmousse så det inte blir allt för söttTungan ute till abbes kalas på lördag!!

xgirl:määä så typiskt inte konstigt att jag inte hittade jackan på lindex sida då ja en sån vill jag verkligen ha till agathon,han har ingen jacka än så det passar super

ain:så det finns inte lindex där du bor,jag trodde det fanns i de flesta länder iaf!! du kan inte beställa från hemsidan heller?
    jag kommer köra på fleecejacka och mössa nu först o så ett par ursöta basketkängor om jag beställt från hm sen kommer det bli en tjock vinterjacka,tossor och vantar samt tjock mössa när det inte är tokkallt o sen blir det overall med tossor o vantar,jag kommer inte köpa skor förrens han lärt sig och gå

glittrax haha jag kom på det sen igår kväll vilken tråd det varSolig

saaaraa. men gode tid sjukvården är inte kloka emellanåtDemon stå på er och ge er inte vänd er till någon annan om så behövs!!
    vi har fått kämpa som idioter för 2 av våra söner varav ena har numer en svår adhd/damp diagnos och ena killen är ju född helt blind på ena ögat o knappt halva synen kvar på dert andra,dessutom var han en matvägrare från det att han var 3,5 månad gammal o gode tid vad vi fått kämpa för dom barnen men skam den som ger sig!!

am zandra nää krya på dig o vet du jag joinar förkylningsklubben,kände igår att nått skit var på g och igår kväll small det bara till o vi som precis blivit friska från senaste förkylningen ju
    tråkigt att du inte kommer iväg på öppna förskolan!!

madde ja alla är välkommna i tråden

usch inatt vaknade agathon vid 3 o hade kissat igenom blöjja o pyjamas o maken satte på honom det igår kväll o hur han hade satt på det vete sjuttonObestämd sen somnade inte han förrens vid 05 GÄÄÄSP för er som inte vet så har han helt plötsligt fått för sig o vända dygnet och nu har jag trälat med honom i drygt 1,5 vecka o det har gett resultat iaf!!

har lämnat abbe o freya på dagis o idag gick det mycket bättre o lämna freya oxå för e rsom inte vet så skolades hon in på dagis för snart 2 veckor sen men i förra veckan hade hon satt sig så illa fast på dagis så brandkåren fick komma till undsättning o klippa loss henne) idag skulle dom gå till hembygdsparken o det gillade hon så det var skönt o kunna lämna henne utan en massa tårar!!

fick oxå telesamtal från skolan ang äldsta grabben igår suck den 29 sept ska vi på elevvårdskonferans ang hans skolsituation blir väl det vanliga man får höra att han inte rer ut skolan o hur vi ska gå vidare

• 7 michelingodingar
    Glittrax skrev 2010-09-08 20:48:17 följande:
    Barbamamma: ja kanske från novembertråden 07 kanske?   jag gillar dina barns namn, speciellt agathon och albert! Och freja, är en favorit till nästa barn.... vi får väl se.. sambon säger att det är en Eddie.... hm....
    åh vad glad jag blir när man får höra att man har fina namn på barnen, har fått höra så mycket skit om våra namnval
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)