Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl: ja det är 3 års utbildning för o bli uska iaf när jag gick gymnasiet som är på 3år har för mig att det finns på typ vuxutildningar o så och då är det 2 år tror jag. Min ena svägerska läser på vux just nu till undersköterska o har för mighon sa att det är 2 år!!
suck ja bilen är en favvorit älskar den verkligen men på tok för liten och just nu gillar jag den inte tur vi köpte en sån bil till o ha som reservdelsbil så får se om maken kan fixa den!!
haha ja han har verkligen sin stil agathon tänker på en schimpansunge när jag ser honom nu orkar han ju stå o hålla siguppe på benen så han gör ju sina försök att ställa sig upp mot saker så det dröjjer nog inte länge nu innan det kommer! har nu sett hur han liksom vrider fötterna innåt när han går i gåstolen och står upp så vi måste tänka på att han ska ha skorna på sig som stödjer upp foten men han är inte glad åt o ha skor!!
mm vi har samma namn jag o min syster snacka om dålig fantasi va nä det är så att vi är inte helsyskon utan har samma pappa och min systers mamma(enl vad vår pappa berättat) så ville och fick inte pappa ha någon kontakt med min syster utan när hon hade fyllt 18 år så letade hon upp vår pappa en dag och pappa visste ju inte namn eller någonting på henne så ja vi hade fått samma namn!! nä det blir inte rörigt utan det funkar ändå visst höjjer väl folk på ett ögonbrynnär man talar om att man har en syster med samma namn men mer än så är det inte
vi träffas inte så jätteofta och det är bara jag som har kontakt med henne av våra syskon( vi är ju 8 barn totalt så jag har 2 bröder och 5 systrar skulle haft en bror till menhan dog när han var 9 mån gammal) jag har ingen kontakt alls med 2 av mina systrar och en av mina bröder sist vi träffades var på pappas begravning och när det skulle utredas ang testamente o grejjer och det är snart 5 år sedan. vi har ett struligt och annorlunda förhållande i min familj
fasen vad surt att du glömde presentkortet så typiskt
jag såg att tradera hade någon kampanj under helgen typiskt att det skulle strula så bara. hade inget alls att sälja denna gång annars kunde man ju passat på!!
fick faktiskt hoppgungan såld häromdagen så nu inväntar jag pengarna för den bara fick leverera den till barnens kusin då den som köpte den hade en bra bit att åka men åkte förbi där svägerksans dotter bor då o då så då kunde vi lösa det med att leverera den dit så skulle köparen hämta den där betala samtidigt!! haha fick 1 kr mer än jag gav för den
jag och agathon får till optikern när vi lämnat de 3 andra på förskolan föro lämna in bågarna abbe valt till sina nya glasögon men suck abbe hade ju behövt vara med för o mäta avståndet mellan ögonen så nu måste jag sätta mig i skrothögen o åka in igen fasen vill ju inte köra mer än nödvändigt får se om maken kan ta det på onsd em då ska han på möte på skolan ang fredrik igen.
agathon somnade ju på vägen dit i morse och han kan man inte lyfta u ur bilen o sätta i vagnen så att han fortsätter sova utan han slockna på vägen hem och det tar ca 15 min att åka så nu har jag en såååååån övertrött liten herre här men sova vägrar han göra