Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
hoppas ni haft en bra midsommar allihopa
am zandra: febern håller i sig nu är det 12-13 dagar som jag haft febern och det tär verkligen på kroppen
Ain:oj har inte miriam slutat skolan än
Midsommarafton var lugn,go mat med svärföräldrarna,min mamma o syrra + sambo och så barnens kusin med sin sambo. efter maten tog kusinen o hennes kille medsig abbe,freya och alwin för lite firande i hembygdsparken.
Dessvärre slog ju min PMS till med dunder obrak samma dag oxå o såfebern på den så jäklar var arg jag var påkvällen sen men igårmorse tog jag mina tabletter så då vart det lungt sen
vi stack iväg till skara sommarland igår morse iaf dock försenade och på vägen så blev vi ännu mer försenade för först sprang 2 hästar mitt på stora vägen så vi fick stanna och kolla läget och höra om någon påkalla hjälp så hästarna inte skulle bli påkörda, sen var det min tur jag behövde en toa snabbt suck så ett stopp till sen hann vi inte så långt förrens freya stackaren var så åksjuk så hon spydde ner hela sig,sin bilstol ,sätet i bilen samt golvet(förbannade åksjuka ) efter att vi fått sanera av henne och i bilen och fått på henne nya kläder så flyttade vi fram henne så hon satt i framsätet mellan mig och maken( det är 3 säten fram i bussen) så får vi vidare och till slut var vi tvugna att försöka äta någonstans så in på ett ställe och köpte med oss yoghurt,frallor,lite riskakor och kex så in i bilen äta snabbt och så vidare iväg så vi var inte framme förrens nästan 11.30 och hade tänkt vara där till senast kl 10 men men så är det, vi hade med oss alla barnen utom alexandra som redan var där med sin kusin o fasters familj så vi mötte upp dom inne på skara och fick lite hjälp med dom små ett par timmar innan vi sen skiljdes åt då vi gick för att äta och göra lite annat men barnen var jätenöjda dock var jag jättebesviken (rita ett gigantiskt kors i taket att jag skriver detta nu ) på att vädret var blåsigt,kallt o mulet så vi kunde aldrig gå upp i badlandet knappt 2 timmar innan dom stängde så bröt solen fram o det blev jätteskönt men då kändes det så meningslöst att ens gå till vattenlandet!!
de 4 minsta gick in gratis och jag kan förstå varför detfanns 1!! karusell alwin fick åka själv och 1 som han fick åka med oss, inga alls för agathon så han var intesåroad av att sitta i vagnen men han fick krypa i kottelandet sen ni kan kika bloggen senare idag kommer lägga in en hel del bilder där