Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl: hahaha jag tänkte väl att det var arvid du mena för så sen är väl ändå inte andreas med att stå
vad duktig han är arvid det går fort när dom väl börjar!!
nä vi har redan grävt bort 4 jättestora buskar med gullregn som var planterade mitt på gården men ena sidan av huset har ju en ca 2 meter hög häck som består av gullregn och den är ju liiiite bökigare o få bort men inga av våra andra barn har plockat med dessa då jag varit noga med att tala om hur farliga dom är ochsett till att dom inte är där o leker o det har gått bra ända tills igår
men alwin håller sig ifrån dom iaf däremot va freya o plockade idag igen så jag fick stoppa henne!!
men fy vad jobbigt att du mårsom du gör skönt att andreas skärpt till sig iaf men nu ska du få kunna må bra oxå du kan inte ringa din KBT person o prata? kan du sätta "fingret" på vad det är som gör att du mår så här?
am zandra: fy vad jobbigt med utsättningssymtom och pollenallergi du kan inte testa med något reseptfritt på apoteket mot allergin?
du skulle ju inte leka så hårt med datakabeln ju tråkigt att inte ha dig här så ofta bara
usch agathon har varit lite knäsjuk och smågrinig ett par dagar och igår kväll när han skulle sova var han väldigt orolig men somnade till slut iaf vid 01 inatt vaknade jag av att han var som en propeller i sängen och andningen var tung och lite snabb då har han ju fått feber och var varm som en kamin så av med den kortärm. bodysen han sover i o så alvedon och lite välling på det så sov han sen igen och nu har han ingen feber jag tror det är tänder på g för hans bajs är sånt där hemskt frätande "tandbajs" och abbe snorar och alwin hostar och är genomförkyld igen