Skoj at ni gillar köket
Igår fick vi diskmaskinen så nu är den installerad o går för fullt Så himla skönt o slippa diska allt förhand o så tyst som den är, hi hi!
Sen var vi o hämtade våra tapeter som hade kommit. Har valt en ljus fondtapet med typ körsbärsblommor o i den finns även lite grått o grönt. Vi tar upp det gråa från kvistarna o kör övriga väggar i en grå ton (jag sa ju att jag hade vant mig vid de gipsgråa väggarna)
I förrgår var vi en tripp på Ikea, vi har ju bonus att utnyttja, fick ju 1000kr för varje 10.000kr kök så det var ju en del. Nu köpte vi inte upp allt, men det blev lite komplitering av porslinet, mycket som blivit kantstött.
Har fått sålt en del på Blocket de senaste dagarna, cykelvagn, bilbarnstol, gåstol, grävskopa, en ferarri (typ bobbycar), en liknande tripp trapp fast av annat märke, mycket som bara stod o tog plats i garaget.
Alve har varit på Bowling-kalas idag o han hade haft det toppen-kul.
Snart dags o kolla på Melodifestivalen
Xgirl:
Japp Grohe är det vi har!
Duktig kille som släppte taget så där
Jobbigt att du inte är på topp, men jag tror det är rätt vanligt att man inte vet vad man ska göra när man blir stor. Sen behöver man ju inte heller lägga vikten vid karriär, kanske räcker med ett yrke som man kan tänka sig o sen lägga fokusen på familjen. Jag menar, man måste ju ha ett jobb för att klara sig, men man kanske inte måste brinna för jobbet. För en del är ju jobbet allt.
Jag vet tex inte alls vad jag vill göra, men provar mig fram o tids nog kanske jag kommer underfund med vad som känns bra.
Härligt o gå över till en kompis så där o drick lite vin!
1års-present är svårt! Här blev det bara en vanlig enkel musik-cd, kände att vi redan har 100 miljarder med leksaker + att han fick massa presenter av släkten.
Barbamammans...
Skönt att operationen är avklarad, men läskigt att det inte ville sluta blöda!
Usch då, är dom sjuka nu ingen, hoppas dom kryar på sig snabbt!
Du gör helt rätt i att söka jobbet o sen ta ställning till hur du ska göra, jobb eller plugg!
Läskigt med giftiga buskar.
am zandra:
Va gulligt att hon härmar massa olika läten o vilken duktig tjej som kan gå helt själv även om hon föredrar att krypa
Trist att sladden är trasig!