Halloj, här är jag Internet funkar äntligen efter 2mån strul eller vad det nu blir.
Här är allt toppen, strålande sommar-väder o allt
Har saknat er, men har nästan vant mig vid att vara utan dator nu
Antar att jag missat massor! Grattis till alla 1åringar o grattis till glittrax lilla bebis! Inga fler bebisar på g? Ser att det tillkommit några nya medlemmar, välkomna!
Vi har renoverat kök för hela slanten, det tar mycket längre tid än man tänkt sig när man bara har vissa kvällar o helger på sig att greja. Men det är i stort sätt klart, diskmaskin ska införskaffas o så lite tapet/färg o lister o så. Men när man tänker på hur mycket saker som gjorts så har det verkligen gått framåt, rivning av väggen o hela köket, återställa golv, tak o väggar med gips osv, nytt innertak, nytt golv, sätta upp alla stommar o hela köket o allt vad det innebär. Ska se om jag kan fixa fram en bild!
Vi är lediga tillsammans nu, R har semester 1mån o sen tar han ut pappadagar till okt, så vi är lediga hela sommaren ihop. Hoppas på att komma in på skolan i aug annars blir det väl till o börja jobba då istället. Ska på något informations-möte ang utbildningen i juni o göra ett obligatoriskt test i svenska o datoranvändning.
Max har inte börjat gå än, men rumphasar för fullt o fort går det, hi hi!
Ska försöka få tid o läsa ikapp lite bättre, har bara skummat lite.
Jippi, vad skoj det är o kunna hänga här igen, kramisar!