am zandra:
Pratar du med D o talar om hur du känner? Eller förväntar du dig att han ska se o göra saker som du har planerat i ditt huvud? Tänkte på att vi kvinnor ofta har en tendens o reta upp oss på saker o tror att tankeöverföring ska fungera Tror tjejer i allmänhet är mer stressade i själen o känner att vi måste prestera så himla mycket, medan killar tar allt med ro.
Jag kan känna mig jättefrustrerad på helgerna då R som jobbat hela veckan är trött o vill ta det lugnt o hela dagen hinner gå innan vi gör något. Känns som hela helgen är bortkastad på något vis om vi inte gjort något vettigt. Men då gäller det ju för mig att tala om det för hur ska R annars kunna veta det!
glittrax:
Jo, jag har alltid varit smal, vägde iofs 53 kg på inskrivningen med Max o gick upp till 65kg så det kanske är därför som det känns som himla stor skillnad nu helt plötsligt.
Innan Alve vägde jag 57kg o det känns mer lagom. Det är som ungarna suger musten ur mig
När jag träffade R för 10år sedan vägde jag 50kg.
Men kläder som jag haft hur länge som helst sitter skitfult nu, bara hänger!
Härligt att BM var så bra, synd bara att du inte kan fortsätta gå hos henne!
CarlAstrid:
Japp, en riktigt tidig mirakel-bebis var han som vi dessutom höll på att mista (han fick en lungblödning o låg i högfrekvens respirator länge). Han fick heta Alve för om man kastar om bokstäverna blir det LEVA. Heter även Willian för hans VILJA.
Ang sköldkörtelvärden så fick jag käka levaxin under graviditeten, men då hade jag underproduktion o dom värdena blev bra efter förlossningen. O om man går ner i vikt borde det vara överproduktion väl?
Ja, borde nog gå till sjukgymnast eller liknande snart, för det blir inte bättre.
Oj, v.38, inte alls långt kvar då
Du verkar ha energi till tusen o håller igång, ett tecken kanske
xgirl:
Skönt att mensen kom tillsist o roligt med Ikea imorgon. Hoppas du inte blir mer krasslig bara!
Barbamammans...
Rasar i vikt gör jag ju inte riktigt, men jag är livrädd för att gå under 50kg-strecket.
Skönt att han kom hem ordentligt! Hade han haft skoj då?
Men va galet att dom bara kan sova vidare så där fast dom kräkts, utmattade eller vad?
Imorse käkade Max sin ersättning som vanligt o 1 bägare med frukt nu vid 10, men blöjan var knappt blöt o den brukar vara dyblöt i vanliga fall. Sen satt han i gåstolen o då kände jag en hemsk odör, kollade o då hade han bajat ner sig totalt.
Nu sover han!
Men det är säkert pga tänder eftersom man ser att det är på väg upp o han håller på med tungan där hela tiden.