Ain:
Men så tokigt det blev med Bion
Mysigt att du ska vara hemma med Benjamin igen o va bra att det börjar ordna upp sig med hans tågång.
Oj, va mycket tänder!
Barbamammans...
Du kanske inte behöver ta lån för alla veckor för att inte få för stort lån!
Ha också med i beräkningen att man står utan pengar på loven osv, kanske krävs att man jobbar extra då.
Men fy, ska ni aldrig få vara friska!
am zandra:
Men jösses, hur kan det bli så mycket krångel med allt, helt galet! Det är som att dom satt i system att krångla lite extra för att folk ska lessna o skita i sina pengar.
Hem gjorda grejer är ju jättekul att få, känns som mer omtanke då!
Rabarbervin, det lät spännande!
Hoppas ni kryar på er snabbt!
xgirl:
Skönt att Selmas lilla operation är överstökad o att det gick bra! Hoppas hon inte har allt för ont!
Tyra har varit hemma idag o myst, hon ville inte gå till dagis utan vara hemma med mig o Max. Hon hostar en del på nätterna så jag tror inte hon sover så bra. Men Alve ville till dagis så vi promenixade dit o lämnade honom iaf.
Jag o Tyra har målat naglarna rosa, lekt frisör o målat med vattenfärg o haft det skoj. Sen när vi hämtade Alve visade Tyra stolt upp sina naglar för alla
Vi lånade hem en dagiskompis till Alve o gick hem o lekte. Tyra hade fått tag på en tuschpenna o målat på allt på övervåningen, sängkläder, fönster, väggar, tavlor, lampskärmar, sig själv, ja allt helt enkelt Som tur var gick det mesta att torka bort med våtservetter. Men lampskärmarna i papp blev förstörda o vår tapet i sovrummet fick några streck som inte går bort. Kuddar o sängkläder tror jag blir ok efter tvätt. Jäkla bus-unge!