xgirl:
Åh vad skoj, jag älskar färg
Tycker den randiga var supersnygg o klockren att ha istället för kakel vid diskbänken. Den blommiga lite si så där tycker jag, skulle nog ta en färgstark fondvägg som går ton i ton med den randiga o sen resten i vitt.
Jag tycker inte det är snyggt när man kör mönstrad tapet på alla väggar, rummet känns mindre då.
Blev nästan lite sugen på att ha en sån randig själv
Vi ska köra lime-färgen över diskbänken med glasskiva över. För tillfället har vi limen på en vägg (den väggen som ska rivas) + runt fönstret i köket. Men sen kör vi lime bara vid diskbänken o barkbrunt mittemot (den väggen är långt ifrån) o övrigt vitt. Vet inte vad vi ska kära för golv bara, det ska ju flyta ut i v-rummet också är tanken.
Usch då, inget kul att barnen är sjuka
Barbamammans...
Vilken fin snö-bild, lika mycket snö som vi har!
Här är det också snorhalt, regnade nämligen i lörd kväll när det var tögrader.
Men oj då, va konstigt att han har förhöjd temp så länge!
Kämpigt att behöva dela upp dagis-dagarna, varför får ni inte köra samma?
Funderar själv på att bara köra allmän förskola o spara in de ca 2000:- de kostar att ha barnen på dagis. De är ju ändå lediga fredagar så en dag till hemma gör ju varken till eller från. Gör iaf skillnad i plånboken.
Madde:
Hoppas det är skoj på jobbet!
Själv försöker jag förtränga när jag måste börja jobba igen, den dagen, den sorgen Vill skjuta på det så länge som möjligt, men det beror främst på arb-tiderna, helger, kvällar osv.
am zandra:
Fy för att du aldrig ska bli fri från den där dumma ångesten!
glittrax:
Fasiken va kämpigt att FK ska strula så!
CarlAstrid:
Visst är det märkligt det där, att så fort man får lite egen tid så börjar man fixa o dona eller städa Fast det är ju skönt att kunna göra sånt i lugn o ro.
Själv har jag rensat i barnens garderober nu på morgonkvisten.
Shit va tyst det är här hemma nu när barnen börjat på dagis igen o Max sover middag.