Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: Men oj vad du verkar hosta och ha dig. Så surt att lägga pengar på något så trist som att familjen är sjuk. Oj då, så Agathon har feber igen??Zandra: Men hur mycket äter Linn egentligen?? Helt sjukt ju! Men så härligt att hon sov hela natten! Jobbigt att ni inte trivs med barnpsykologen. Om de ställer samma frågor om igen så får man ju intrycket att de inte är tillräckligt engagerade i fallet och inte kommer ihåg från gång till gång. Jag tycker du ska söka läkare för bihålorna nu! Man ska väl inte behöva gå med sådana besvär så länge. Men googla lite och se vad de säger om det.
Pilea: Det blir säkert jätefint med köket! Så härligt det lät att jobba och sen var allt färdigt när du kom hem. Hade nog inte fungerat här tror jag, jag hade nog fått dubbeljobba...
Bara för att JAG skrev att barnen sov hela natten i sina sängar så har ju Selma kommit in till oss igen sen dess. Men det är Andreas hon klänger på då. Arvid sov hela natten i natt, men igår natt var han gnällig och knepig.
Nu har jag röjt massor i köket på fm så nu har vi ett städat och fullt funktionsdugligt kök igen. Det som saknas är estetiska saker som köksluckorna och golvlisterna, och det nya golvet.
Jag har känt mig lite nere igen, och jag var ju på KBT igår och fick i läxa att fylla i ett sånt där självskattnings-formulär för depression igen. Om jag har en depression så tyckte hon absolut att det skulle behandlas, om inte annat för att jag ska klara av KBT-behandlingen.