Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: Nej det går inte att stämpla upp, han kommer alltså vara hemma på heltid nu och hans "a-kassa" under tiden är 63% av hans lön. Åh vad roligt om ni kan få lån och bygga ut m.m, jag håller tummarna! Bygga ut skulle vi med vilja göra, och förstår att det kan vara nödvändigt för er. Hur mår Freya?Zandra: Duktigt att du bakar tekakor, och det lät ju så gott också! Jag skulle också vilja baka mer bröd. Gullig Dan är som säger sådär om när du har mysbyxor.
Glittrax: Vad smart det lät med ett sådant skötbord med badbalja! Så slipper man ju förvara en stor balja också. Fin overall, vet tyvärr inte var man kan köpa en sådan men det är väl Tradera då..
Usch, Selma var ute och lekte för en stund sedan, jag satt och tittade på henne i köksfönstret och såg hur hon plötsligt fastnat på vår grind för hon hade slickat på den. Var ju bara snabbt ut med varmvatten och hälla på henne, och hon blödde och var så ledsen. Hon blev nog mest rädd dock. Men det är bra på ett sätt att hon förhoppningsvis lärt sig detta när vi var här hemma där man kan få loss henne lätt. Det har ju varit min skräck att hon ska fastna sådär när man är ute långt hemifrån.
Bara för att jag sa att det var lugnare med nattbajsandet så bajsade han ju såklart i natt. Och jag har allmänt sovit dåligt hela natten. Sen fattar jag inte för nu är Arvid mer förkyld igen, han har ju typ varit konstant förkyld sen han föddes! Känns nästan inte normalt... Jag har ju ändå ammat honom.