Barbamammans...
Men fy vilket "elände" ni har åkt på. Jobbigt att du måste vara själv nu i sjukstugan!
Ja, det kan man verkligen fråga sig, undrar jag med ibland
Nu rotade jag fram 3 par av mina gamla skor som jag aldrig använder, Alves gamla gympaskor, 2 barnjackor, regnbyxor, massa dockkläder (har mycket gammalt skit från när jag var liten), gamla gardiner o tillsist ett par jeans o en topp som bara legat o skräpat.
Ju mer man rensar ju mer hittar man
Är verkligen i rensartaget så nu åker kanske saker som jag egentligen kan sälja.
Fast idag kommer en tjej o hämtar massa urvuxna Max-kläder, 21 plagg i stl 62/68 för 500kr. Testade att lägga ut på Blocket den här gången o det gick ju jättesmidigt, skönt o slippa skicka grejerna.
Sen ska vi sälja ett köksbord o 4 stolar. Just nu har vi 2 bord, ett i matrummet o ett mindre i köket som vi hade som typ frukostbord tidigare. Men nu sitter vi bara i matrummet o äter o på det andra hamnar jämt högar av post Lika bra att sälja det nu innan vi river väggen o börjar renovera. Ganska meningslöst med 2 bord när vi får ett enda stort kök.
Alves dagiskompis pappa ska komma o ta offert på ner-tagning av väggen, R har äntligen ringt.
Tjohooo, nu glimtar solen fram, ska käka lite lunch o sen passa på o gå ut o "ladda" upp mig lite