Shit pomfritte, vet ni vad???
Lönekontoret ringde idag o det var rätt, 7000kr som bara är mina, tjohooo!!! Hon sa att allt var som det skulle, det var tydligen ett föräldrapennings-stöd. Fasiken vad nice, tror knappt det är sant Då är det bara att shoppa loss på julklappar nu då
am zandra:
Ja, det lät pilligt värre! Jättekul verkligen, antar att Dan är jätteglad Perfekt att det ordnar upp sig!
Ain:
Ja, ibland funkar det super med "köp nu" o ibland går det jättedåligt. Har 7 auktioner till utan bud, så vi får se hur det går för dom.
Sen fick jag mail från en tjej som är intresserad av gåbilen jag har ute till försäljning så jag hoppas vi blir av med den nu i helgen.
Glittrax:
Tack, kul att du gillar vårt badrum
Men va läskigt med krupp, har ingen erfarenhet av det själv dock!
Madde01:
Ja Södertälje vet jag vart det ligger!
Själv bor jag i Stockholm, eller förort söder om! Tar väl 40min ca med buss till StockholmCity o 25min till Globen.
Hi hi, gympadojor skulle jag med behöva köpa, har nött på mina sen 03 tror jag Fast de håller än, helt otroligt egentligen!
Barbamammans...
Va skoj att kolla grejer till badrummet!
Grattis till alla rätt på läx-skrivningen
Kämpigt med natten dock!
Tror jag skulle behöva sova igen 3 veckors sömn eller något, är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Tror ärligt jag sover max 3 timmar per dygn. Får ingen sammanhängande sömn alls knappt!
Ikväll är vi bortbjudna till barnens farmor på middag, skönt att slippa tänka på mat. Ska vara där runt 17-tiden.
Har varit ute i lekparken som vanligt när vi är lediga från dagis, går knappast att ha dom inne tillsammans, bråkar jämt då. Min shit vad dom kan tära på ens tålamod ibland Både A o T är så känsliga för blodsockerfall o blir helt hysteriska. Tycker dom äter hyfsat till frukost + att dom får frukt runt 10-tiden, men ändå. När klockan är så där strax för 12 så är dom inte roliga kan jag meddela.