Har ägnat mig åt att fota kläder hela förmiddagen, ska lägga ut tradera-auktioner, kanske ikväll om jag orkar o hinner.
Igår kväll lade jag ut lite prylar på Blocket som legat i förrådet. Ringde en tjej nyss på en sån där talande gåvagn. Gillar gamla i trä bättre. Hon kommer ikväll o hämtar. Blir för mycket av allt blinkande-plast-krafs annars
Vill även bli av med en leksaks Ferrari (som en boby car) Vi har redan en Boby car o det känns onödigt med 2 bilar.
Max verkar ha slutat med att sova förmiddags-vila så det gäller ju att roa honom samtidigt så allt tar sån tid när man ska försöka göra annat också.
Han sover typ 1-2 timmar högst mitt på dagen o sen blir han övertrött runt 18-19-tiden.
Imorgon ska vi gå till öppna förskolan o knyta lite kontakter har jag tänk, hi hi! Får se om någon nappar Är mellan kl.09-11.30 o sen är det bara hem o käka o för Max att sova o sen hämta ungarna kl.15.
xgirl:
Usch då, verkar vara jobbiga förkylningar som alla åker på nu!
Oj då, stackars vovven! Vår katt har börjat halta o kräks varje morgon, men han är pigg, käkar o leker. Och jag som inte betalat in försäkringen på katt-jäkeln, är ju svindyrt med veterinär! Brukar betala för ett helt år, men har missat det.
am zandra:
Va trist att du fortfarande är dålig o missar träffen med grannen o öppna förskolan!
Max höll sig inte alls mätt mycket längre, fattar inte!!! Men jag ska väl också få känna på hur det kan vara med barn som vaknar ofta på nätterna Alve o Tyra sov ju jättebra som bebisar, ja ända tills dom böt till vanliga sängar o kunde tassa upp själva. Tror att det var tack vare all ersättning dom käkade.
Funderar på om det kanske är värt att börja ge ersättning även natte-tid om han vaknar för då kan han ligga kvar i sin säng o käka. Som det är nu lyfter jag över honom o sen kan jag inte lägga tillbaka honom för då vaknar han o piper. Kvällsersättningen som jag ger nu runt 22-tiden äter han i sin säng o somnar om direkt. Kanske att han vänjer sig av med tuttningen på natten då, äsch, jag vet inte!
Vore ju bra om jag kunde trappa ner lite på amningen iom min benskörhet så jag inte blir alldeles urkalkad som läkaren sa.
Madde01:
Hoppas du kom iväg på öppna förskolan idag.
Härligt att han sov länge trots att han inte käkat så mycket.
Nu ska jag sätta på lite kaffe tror jag!