minolia skrev 2014-01-20 16:07:57 följande:
Först vill jag säga, stort grattis mimitos! Jag fick oxå dåliga siffror 1:4 och det visade sig att barnet hade trisomi 18. Hann aldrig avbryta utan barnet dog i magen. Sen vill jag säga hej Bubbles! Allt bra med dig? Allt är bra här, har dock börjat tänka på det som hände mer den senaste tiden men jag tror det beror på att det närmar sig Bf. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra nästa graviditet för jag har fått klart för mig att i mitt landsting så erbjuds man kub och blir bara erbjuden fvp om kuben visar dåliga siffror. Jag får alltså boka in privat om jag ska ta mkp direkt istället.
Hej minolia!
Kul att du "kände" igen mig... Har hållit mig i bakgrunden, vi jobbar på ny graviditet men det har inte blivit något än iaf. Jag tänker också mycket till och från på vår bebis som inte blev. Det närmar sig bf som du säger och det känns helt klart. Vi kollade på filmen "hur många lingon finns det i världen" och då började vi ju prata om och hur vi hade fått vårt barn med ds, Men summan blev fortfarande att vi kände att vi gjort rätt.
Vi kommer att få göra mkp direkt vid en ny graviditet, vi har blivit lovade det och det känns bra.
Sjukt tråkigt att det ska vara så olika beroende på vart man bor =/
Har ni med kommit igång aktivt med att försöka på nytt?
Massa kramar till dig och alla andra som behöver det här..