• lavender

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Jag gjorde moderkaksprov i måndags pga höga siffror på KUB:en.

Det var en nervös väntan innan provet och är en nu en minst lika nervös väntan på provsvar, så nu undrar jag om det finns fler därute så vi kan vänta och tillsammans?

• Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
  • FruKarlsson3

Jag tror jag känner lite sprattel men vet inte om det är inbillning... är i v.14 idag. Väntar tredje barnet :). Känner lite som Ida, försöker att inte tänka på att det nu skulle kunna vara bebisen som rör sig... man vill ju inte knyta an mer än nödvändigt än :(

Väntar tredje barnet :), vad har jag gett mig in på ;)
  • Carla300

Jag är också i vecka 13+0 och kände de första rörelserna för två dagar sen:/ Blandade känslor! Skulle så gärna bara njuta av graviditeten nu!

• LinaLinnea

Denna hemska oro är fruktansvärd!! :( Sitter på jobb och bara väntar på att telefonen ska ringa. Mina nerver sitter verkligen utanpå kroppen just nu.

Hur ska man kunna koncentrera sig?! Skrikandes

• idab84

Men oj .. Ja de måste kännas jätte konstigt att faktist snart få svar :) hoppas hoppas :D

Själv har ja en skit dag idag ;( ja är sååå arg ja vill bara skrika!!
    Har varit hos bm idag vilket kändes helt onödigt (vet ju inte ens om ja blir mamma) men men ska försöka bryta detta nu o ha en bra dag endå :)

Enu en gång så ska ha hålla alla tummar för era svar idag :)

• LinaLinnea

ALLT ÄR NORMALT!!!! Jag är sååå lycklig!!!! :) Tack för allt stöd och pepp och håller tummarna för att ni får bra svar också. Kram!!

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!