Mammor i Umeå
Om vi skulle ha turen att få ett syskon, vilket är långt ifrån säkert, så tänkte jag att syskonet kan ärva Hi-wayen och att vi köper t ex en two-way till Wilma.
Om vi skulle ha turen att få ett syskon, vilket är långt ifrån säkert, så tänkte jag att syskonet kan ärva Hi-wayen och att vi köper t ex en two-way till Wilma.
Ja vi ses imorgon! Wilma fick lite feber efter vaccineringen igår, men förhoppningsvis är hon ok imorgon. I och för sig är det full fart trots 38,2...
Jag hopas hinna baka några kladdkakemuffins som jag kan ta med mig
MissDecibel, Vad bra och skönt att ni slapp köa. Vi köpte våran stol på en säkerhetsdag för någon månad sedan och jag blev förvånad över att jag nästan var ensam där, men då började försäljningen kl 12.
Malla, Härligt med en massa fynd! Jag tänkte också på om någon är allergisk eller bara vill leva ett hälsosammare liv så är det inget tvång att äta en massa godsaker. De har en förmåga att gå åt här hemma ändå i så fall
Hallå i tråden! Är alla i paltkoma efter fikat hos Niskalainen Det blev ett riktigt bra knytis med mycket smarrigt
Hej Tessiej!
Halloj! Vi har lite ledigt hos mina svärföräldrar. Eller ledigt och ledigt Sambon är ledig från jobbet, Wilma är energisk som vanligt
. Hoppas ni hade det trevligt på fikat
MissDecibel, Vi hade gärna kommit, men jag är förkyld! För tusende gången känns det som Hoppas ni får trevligt
Jag har ju också lovat hemmafika någon gång, men nu börjar bebisarna bli ganska mobila och vi har dåligt barnsäkrat så jag tror det får bli kvarterslokalen i så fall. Där kan man även sitta ute om det är bra väder. Jag ska kolla vem man bokar hos när jag kvicknar till. Det kanske skulle passa om ett par veckor? Någon dag som passar bättre än andra?
Bra initiativ tjejer! Jag ska kolla om det funkar mede kvarterslokalen. Återkommer, men jag tror inte att den är bokad så ofta vardagar.
Det vore kul med vårruset, men jag väntar med att anmäla mig. Jag börjar jobba i mitten av maj och det är lite kurser och sånt som jag inte har riktigt koll på när de är än.
Danni, Om jag ska vara med är jag nog också mer sugen på att vara med utan barn och barnvagn. Wilma brukar sova vid halvåttatiden och jag känner inte för att rucka på det. Å andra sidan vet jag inte om jag kan vara med alls än. Vi får se.