Mammor i Umeå
Hej,
Jag bor också i Umeå och har en dotter som föddes den 11 september. Så småningom hänger jag gärna med på fika eller promenad
Hej,
Jag bor också i Umeå och har en dotter som föddes den 11 september. Så småningom hänger jag gärna med på fika eller promenad
Jag bor föresten också på Marieberg.
Miss Dezibel, Jag gjorde som du, bytte till Ersboda. Jag tycker både familjecentralen och vårdcentralen på Ersboda är trevligare än Mariehem.
Hoppas att jag kan komma med på någon fikaträff så småningom. Just nu känner jag att det är ett rent lotteri om vi tar oss ut på dagarna. Vi har fått en dotter som har en mycket bra nattsömn (hittills), men på dagarna vill hon äta och ligga i famnen nästan jämt. För tillfället lyckades jag lägga över henne i babysittern och hon sover fortfarande
Hej, hej!
Det är lite svårt att få tid till att skriva här. Det är liksom fullt upp på dagarna
Välkommen hit niskalainen!
Jag och dottern börjar få någorlunda liknande rutiner på dagarna så även vi kanske kan hänga på en fika. Jag föreslår fiket vid Barnens hus
Miss Dezibel, Jobbigt med badrumsrivning. Hoppas ni får ordning i kaoset snart.
Vi kan vl bestämma en tid och dag så får vi se hur många som kan haka på. ett,två-tiden skulle funka för mig. Jag har inget alls inplanerat någon dag än så länge.
Jag hänger på om det blir en bättre dag än idag Gnällig dotter och oplogade vägar...
malla25, Den backen är livsfarlig även när det inte är vinter Jag brukar gå runt, antingen där bussarna kör eller åt andra hållet. Då blir det inte lika brant.
Japp, jag är också taggad Hur hittar vi varandra? Det kan ju finnas fler med barnvagnar utanför barnens hus
Lillan åker en svart/silver Emmaljunga citycross och jag har nog jeans och min svarta täckjacka med pälskrage på mig.