Mammor i Umeå
Trevligt fika idag som vanligt
Malla25, Vi saknade dig. Hoppas allt är bra med er!
Trevligt fika idag som vanligt
Malla25, Vi saknade dig. Hoppas allt är bra med er!
G'morron i tråden!
Malla, Precis! Det blir fler gånger
Niskalainen, Hur går det? Har Greta fortfarande jobbigt med magen?
Niskalainen, Fisar är bra. Hoppas att det blir bättre för henne. Det är så jobbigt för de små och för föräldrarna också.
Jag har rätt mycket för mig till veckan, men om ni bestämmer en dag och tid så ser jag om jag kan hänga på. Tisdag och onsdag kan jag i alla fall inte. W ska vaccineras på onsdag så det är möjligt att vi är lite trötta på torsdag. Hur har era barn reagerat på vaccineringen?
Som sagt bry er inte om mig när ni väljer tid. Jag kommer om det skulle passa.
Hallå i tråden!
Hoppas att ni hade en trevlig fika. Jag tänkte komma, men Wilma var så väldigt trött. Hänger på nästa gång
God Fortsättning alla! Jag hann aldrig titta in i tråden innan vi for söderut, men nu är vi hemma igen. Wilma är lite snuvig, men det verkar vara en lindrig variant. Skönt!
Niskalainen, Vi åkte hem igår och det gick bra. Det är vinterväg hela vägen till Söderhamn sen vet jag inte. Mellan Hudiksvall och söderhamn är det kopiöst med snö så nu borde det väl inte snöa mer, men vädret följer ju ingen logik Hoppas resan går bra. Kör försiktigt!
Malla, Håller med om att det är skönt att slippa stan ibland.
Emet, Jag har en dotter som snart är fyra månader.
Ho,ho! Ekar tyst här inne Jag är fikasugen, men tyvärr har en skitförkylning satt klorna i oss. Nåja det går väl över.
Fika i mitten/slutet av nästa vecka kanske? Någon som är intresserad?
Ja onsdag blir bra Trevligt!
Japp det blir bra
AjLavJo, Visst får du vara med! Välkommen hit!