Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Fina magar och händiga mammor, som vanligt Solig

Har också föreställt mig MariaM78a som mörkhårig, men tji fick jag

Kanske borde ta en magbild snart?! Sist jag tog var i 23+2... Nu är jag i 35+0. Och har dragit på mig mina första magbristningar Slutar väl med att jag tar en först på förlossningen, haha.

Nike Mathilda 080926 - Lillebror BF 110416
  • danosani

Ojoj, nu har jag gjort det! Tagit min första magbild sen v 23+2 Ansträngde mig verkligen med PhotoBooth i dåligt ljus och allt...

Här är idag, v 35+2 (både jag och sambon tycker att magen sjunkit, och visst ilar det neråt jämt, men andas jag lättare? Knappast!)

Och här är v 38+6 med Nike i magen, åtta dagar innan hon tittade ut. Ganska lika magar ändå va? Trots olika kön på bebisarna

• danosani

Nu när jag ser att magen är lägre denna gång, undrar om det är anledning till att jag fått bristningar mitt fram?! Fick inga sist när jag bar rätt högt. Well, inget att göra åt.

Allic, tack Solig

• danosani

Fina magar och underbart söt liten Lionel
    Snart är det BARA bebisar i bildtråden, hurra!

• danosani
    Patetiskanka skrev 2011-04-12 11:13:10 följande:
    BF+3 idag, börjar bli tråkigt nu... Hade dock lite känningar inatt, en gång vid 2.20 och en gång vid 3.20, men sen dess har jag inte känt något =/
    Välkommen in i gnällets värld, dvs snacktråden Där är du inte ensam om att vara på övertid!
  • danosani

Oooh vad längesen jag var inne på FL Vilka underbaringar man möts av ! Superfina allihopa!

Här är vår Noah idag, på sin sexveckorsdag!

Nike Mathilda 080926 -- Noah Zacharias 110420
  • danosani

Mimmi - håller med. Så otroligt stört. Nike är 100 cm och får ha stl 110-116 på Lindex flick, medan Lindex pojk räcker med 98-104. Grrr!!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.