Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Längesen jag tittade in här nu!
    Superfina UL-bilder, bebishörnor och magar förstås!
    Stort grattis till förlovningen Patetiskanka!

Emmelinan, superfina stickers! Vaaaar är de ifrån? *kastar mig på luren till min syster som agerar inköpare-i-USA* Haha

Nike Mathilda 080926 - Lillebror BF 110416
  • danosani
    Emmelinan skrev 2011-01-27 16:41:13 följande:

Vad kul att du gillar!! De ar ifran en butik som heter Target (du kan kolla online www.target.com).
    Oh tack, ska genast kollas upp och beställas Sist vi hälsade på over there så gick jag och mamma i TYP 3 timmar på Target och Wal-Mart... Varje dag
  • danosani

Fina fina bilder som vanligt

YAL, är det fusklädret? Det är BÄST! Hade svart fuskläder på vår Nitro. Lite smygkär i den fortfarande Jättesnyggt med vitt!

• danosani

Hmm.. Vågar man åka och kolla på en annons själv, hemma hos en (vad det verkar) ensam man? Funderar på att ha mamma i luren hela tiden

• danosani

Här är den, min senaste vagnälskling! En Brio från 1969 Hjärta Undrar hur jag ska kunna välja vilken vagn vi ska använda när vi ska gå ut...

(Min sambo lär få dåndimpen, den är klargul inuti och han gillar, tja.. svart.)

• danosani

Chesa och Emmelinan, tack Är supernöjd! Speciellt eftersom jag fick den i present och min syster låg i en identisk på det glada sjuttiotalet!

Den är superfräsch, är bara lite nött på ett suffletthörn. Ingen rost, tyget luktar inte ens skumt Fick ge 1500. Ska bli så kul att fixa lakan, skötväska osv nu när man har ett roligt tema!

• danosani

Tack för vagnkommentarerna Solig

Chesa, vad duktig du är! Jättefint! (Prickar är så fiiint!)

Blir också tokig på mag-kommentarer; jag får höra hur stor jag är jämt. Ligger visserligen på övre kurvan men själva magen är inte större än "medel" om man kollar härinne iaf.
    Min mormor är värst, blir TOKIG! "Haha ja inte köper ni väl storlek 50, det är väl frågan om han ens kan ha 56 när han kommer ut!" "Jag tror att det är två, jag är ganska säker faktiskt" (Hallå, vi har varit på två grundliga ultraljud) "Du är lika stor som du var när Nike föddes". GRRRRDemon Både jag och mamma har sagt till henne flera gånger men hon bara MÅSTE!

• danosani

Måste bara dela med mig av min stora stolthet här i världen, min kära Nike Hjärta Tycker hon är sååå duktig! Hon har målat mormor helt själv medan vi var i ett annat rum. (Den svaga gubbenen under är morfar, haha)

• danosani
    ewaulrica skrev 2011-02-01 12:27:24 följande:
    Måste ju som blivande lärare helt enkelt älska denna bild! Hjärta förstår att du är stolt! :) stort att hon tom har fått dit både öron och hår, det kommer ju inte i första taget. :) Härligt!  
    Vad glad jag blir Mamma visade mina teckningar från när jag var två, det var tre streck som inte liknade någonting, så jag tror hon fått det från sin far (Mina teckningar är fortfarande bara oidentifierbara streck)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.