Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MariaM78a skrev 2011-02-01 13:28:43 följande:
    Herjazz: Vad fint hur gammal är hon?
    Min dotter har också varit jätte tidig med att kunna måla. Hon är visserligen 3,5 år nu men målar ansikte, öron, ögonbryn, ögon,näsa,mun, händer med fingrar och fötter. Jättekul =)
    Visst är det så kul att se hur mycket de kan!
    Nike är tyyyp 2 år och 4 månader nu.
    Nike Mathilda 080926 - Lillebror BF 110416
  • danosani
    ASL skrev 2011-02-01 20:34:44 följande:
    Men så sött! Vad duktig hon är!!
    Här har min 2,5åring ritat en gubbe. Hon börjar alltid fint med två ben och två armar...sen ångrar hon sig tydligen och så blir det en sol säger hon... Solig

Gud vilken söt! Den ser ut som en sån där Furbee eller vad de hette förr i tiden
  • danosani

Ang storleksdiskussionen..
    Är det bara jag som tycker om att ha en stor mage eller?! Det är ju inte varje dag i livet man får vara med om en graviditet.. Älskar att ha en stor rund mage.

• danosani

Roligt att höra att det är så många som tycker om sina stora magar Gravid{#emotions_dlg.flower}

• danosani
    Längtan efter liten skrev 2011-02-08 12:17:47 följande:
    det bör man göra =) för de är ju så otroooligt vackra.. och man kommer sakna dom enormt.. det gjorde jag nästan på en gång är dottern kommit ut :D
    Precis! Kommer att sakna den apmycket. Går hellre runt med 6-månader-gravidmage än 6-månader-EFTER-gravidmage om man säger så
  • danosani

Ja det var ju inte jättekul de första månaderna direkt Synd att vi kommer få precis innan beach 2011 denna gången då! Haha. Sist kunde jag gömma mig i vintermörkret iaf.

• danosani
    MariaM78a skrev 2011-02-08 13:01:35 följande:
    Hade inga problem förra gången med magen efter, kände mig supersmal och visst jag blev nog rätt smal fort. Men när jag kollar bilder nu så tänker jag "herregud" hur kunde jag känna mig smal? Men kom på sen att alla bilder på magen närmsta månaderna efter födseln, dom är rfån 1-7 dar efter dottern kom. Bilder från när folk var o hälsade på. Då är det ju inte konstigt den var stor...
    Kände mig också supersmal direkt! Men tji fick jag när jag kollade bilderna från nyfödd-tiden efteråt.. *rys*

För mig funkade barnvagnspromenaderna och amningen finfint! Hoppas på detsamma denna gång bara Obestämd
  • danosani

Åh Jabadabado har ju sååå fina grejer! Sålde det på mitt gamla jobb.. Farligt att kika i den inköpskatalogen vill jag lova!!

• danosani

Grattis ejv! Superfin säng, står högt på min önskelista också!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.