-
Detsamma!MichaelaRehn skrev 2010-11-13 16:06:40 följande:Ja, precis, man vet aldrig var det slutar. Jag kanske får en liten, liten mage sedan, det återstår att se! Herjazz, jag tycker att du hade en jättefin mage. Lagom stor.
-
Åhå vad fin(t)! Vad kostade denna godbit? Är den hellång?cherry skrev 2010-11-13 20:53:39 följande:åh så härliga magar!!! fina ni är tjejer!!!
här kommer en liten påklädd magbild i dag v 17 (16 + 4) med tips på söt och skön (och billig) mammaklänning från H&M mammaavdelning:
-
Vi funderar också på 3D! Men har redan bokat vanligt köns-UL i v 24+1 och då blir det nog inte så roliga 3Dbilder :)
-
Stort grattis alla! Längtar sönder mig till torsdag, då blir det förhoppningsvis bildbomb i tråden
-
Min supergamla gynläkare (tror han var med och uppfann ultraljudstekniken eller något ) låter hälsa att missfallsrisken om man sett hjärtat slå öht är likadan som den efter v 12! Dvs 1-3%.. Det sa han till mig på VUL i v 7+5 och det har jag även hört på andra håll Bl a från IVF-läkare.
-
Det ser inte ut att vara samma tatuering... En bild kanske är spegelvänd?
-
Visst är ryggraden så cool! Som pärlband Ska försöka få tummen ur och lägga in våra dagsfärska bilder, de är dock väldigt suddiga... Inga "söta" bilder kanske :P
-
Vad fina magar ni har allihopa.
Här kommer mina första bidrag på länge. Med och utan tröja, från idag 18+5! På kvällen sväller jag upp till vad som känns som det dubbla.. Men som knappt syns
-
ana86 vad kul! kom gärna till snacktråden!
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54378209.html -
Längtan, det är nog bara du som tycker att det inte händer något Jättefin ju!
Du med Joanna! Min syns inte ens framifrån, ser bara lönnfet ut