Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

V 77 skrev 2010-08-22 00:22:01 följande:
    Det tar i genomsitt 7 eller 8 år för en invandrare att komma in i samhället...
    Det tar ca 18 -20 år för en svensk att komma in i samhället och få jobb...
    Vem kostar mest?
    våra föräldrar jobbar, de betalar skatt och de bidrar till att våra föräldrar betalar vår skol lunch i skolan! Så enkelt så betalar man för sina barn och sig själv
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-22 00:23:51 följande:
    Ifråga om vad?

Läste du mitt svar? Eller om jag uttrycker mig som så här: var du intresserad av mitt svar om herrgården eller frågade du för syns skull?
    ja jag var intresserad.
  • Jossan90
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:25:00 följande:
    Utvisa svenskarna? Gäller det även de små invandrarbarnen? Gäller det även de, oftast, analfabeta somalierna?

Vilket vinklat svammel. Är sitta på kåken att komma in i ett samhälle?
    yeeeeah vi utvisar oss själva ;)
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 00:22:59 följande:
    Lista mina fel så ska jag lista dina.
    Ok?
    börja du
  • Jossan90
    Kyami skrev 2010-08-22 00:26:39 följande:
    Känner mig något provocerad av inlägget...

Om man är född här har ju landet ändå ett större ansvar för en?
    Som sjukskriven svensk är jag säkert dyrare än medelinvandraren i samma ålder, men nog tusan har väl Sverige större ansvar för en som är född här tycker man!
    håller med dig, det är VÅRT land. Vi ska gå i första hand
  • Jossan90
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:28:58 följande:
    Ja det tycker jag. Vi byter land helt enkelt, så får vi se hur lång tid det tar innan de söker asyl där.
    hahaah ja den var bra..vi skapar ett nytt land! så kan de andra stanna i sverige. Några år senare är det krig i sverige, men då har vi vårt vackra nya fina land :)
  • Jossan90
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 00:35:05 följande:
    Nä nu ska i alla fall jag hoppa i säng och drömma om den dagen jag får stå där i valbåset och lägga min röst på SD! Godnatt på er allihopa!
    Vi längtar :D
  • Jossan90

GODNATT får se om man orkar komma in i denna tråden igen. Finns inte så mycker mer och diskutera.

Vi tycker jäkligt olika och vi kommer tyvärr ingenstans känns det som.

Men SD 2010 säger jag bara Hjärta

• Jossan90
    Nenne666 skrev 2010-08-22 00:46:16 följande:
    Jag tycker en hel del är konstigt.
    Invandrare behöver inte tycka om svenskar och har all rätt att uttala sig om det. (vilket inte är ovanligt)
    Invandrare behöver inte tycka om andra invandrare och har all rätt att uttala sig om det. (vilket inte är ovanligt)
    Invandrare behöver inte ens tycka om sina egna landsmän och kan prata vilt och brett om det.(vilket inte är ovanligt)
    Svenskar får uttrycka vad som helst till en annan svensk som inte gillar invandringen.(vilket inte är ovanligt)
    Men fan ta den svensken som är emot invandringen och så mkt som andas sin åsikt i frågan. (vilket inte är ovanligt)

DÅ spottas det glåpord om rasism och hej å hå om man inte dyrkar marken dom går på!!

ÄR det ok?
    bra skrivet, oh nej det är inte ok!
  • Jossan90
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:51:02 följande:
    Tyckte någon sa godnatt nyssObestämd
    får jag inte vara kvar?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!