Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:45:55 följande:
    SD vill att svenska kvinnor i större utsträckning ska stanna hemma och föda fler barn.
    Vissa könsroller är nämligen medfödda enligt SD.
    ja men vad bra, då kan jag också börja slappa och ändå få pengar! KANON
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:47:39 följande:
    Jag önskar jag kunde sätta ord på det och svara på frågan.

Jag förstår men det hade ju varit det samma oavsett var du var och var killarna kom ifrån.
    men den biten av rosengård har varit en trevlig bit innan men inte nu varför?
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:49:48 följande:
    Svenska killar "pillar" också.

Nej, ut med männen säger jag!
    ja klart men vi blonda snyggingar är för attraktiva för dem Flört så de kan inte hålla fingrarna i styr..
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:51:15 följande:
    Ja det är ju ditt partis politik...
    GÖTT :D
  • Jossan90
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:51:43 följande:
    Dom pillar inte lika mycket och definitivt intelika mycket  under protest. Men jag är rätt färgad gällande sånt efter att ha blivit våldtagen av två araber....
    jag håller med dig de pillar inte lika mycket. Många utländska killar tror vi svenska tjejer är horor och att de får göra va de vill med oss.. ush vad hemskt! jag hade velat döda dem 2 araberna
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-21 23:54:06 följande:
    Alla områden har vissa hus som kan innehålla en viss typ av störande moment.

Man kan inte säga att rosengård är skit för att några få som bor där är idioter. Då är hela sverige skit eftersom det bor idioter överallt.
    men vad kan de bero på?

nä jag säger inte hela rosengård men en stor del!
  • Jossan90

vad kommer hända med sverige tro om vi har fri indvandring? ni verkar ju tycka att vi ska hjälpa hela VÄRLDEN?

• Jossan90
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 00:03:11 följande:
    Hmmm trodde för ett ögonblick att den här tråden var för oss dom SKA rösta på SD. Men inte ens en sån tråd fick vi ha ifred... Man ska försvara sig in i minsta detalj. Allt jag skriver ska backas upp med statistik men allt mina motståndare skriver tycks vara taget ur luften eller baserat på egna upplevelser och det är helt OK. Helt otroligt.
    hoppas SD får högt detta val! :D
  • Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-08-22 00:06:42 följande:
    Jadu.. det vill jag helst inte ens tänka på.
    haha inte jag heller, men de andra verka älska att vi tar in hur måååååånga som helst..
  • Jossan90
    Fru U skrev 2010-08-22 00:19:53 följande:
    <-------- pekar på avataren
    ni har fel!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!