Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

ni som är så mycket emot SD vad ska ni rösta på?
    99 % säker på att ni kommer rösta på sossarna!

• Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-05 22:47:03 följande:
    Spar på hjärncellerna...
    har redan så många ;)
  • Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 23:10:53 följande:
    prata inte ens med henne. alla getingar i hennes bikupa har dött för vintern.
    haha ja det märks, vi igonerar henne då ;)
  • Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 23:16:01 följande:
    mm jag ignorerar redan rose så det får bli posh next då. Solig
    hahah ja ;)
  • Jossan90
    Hoppfull mamma skrev 2010-09-06 10:50:28 följande:
    Jag har en undran. Vi har ju fortfarande en viss del arbetskraftsinvandring. Ofta gäller det jobb där man ska ha hög utbildning tex läkare. Vore det inte bättre att satsa på att öka antagningsantalet till läkarlinjen här i sverige? Då skulle vi ju möjliggöra för de som redan är bosatta här att vidareutbilda sig och faktiskt få ett jobb i slutänden.

En annan fundering. Varför tror alla att SD anhängare vill utvisa alla människor i sverige som har en annan etnisk bakgrund? Dom människor som befinner sig här, som är svenska medborgare ska väl GIVETVIS stanna precis där dom är. Det är ju framtidens invandring som ska begränsas.
    Många som är väldigt hatiska mot SD tror att SD kommer slänga ut människor, de kommer de aldrig göra om det inte handlar om brott eller något liknande.  
  • Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-09-06 16:39:11 följande:
    ser varken heil hitler eller att nån ska slängas ut.
    Nä precis, men många SD hatare tro att vi bara ska slänga ut allihopa.
  • Jossan90
    Frågvis Birgitta: SD vill att de som inte står för "svenskhet" ska lämna landet. Hur går det då med alla de Nilsson, Olsson och Svensson som konverterat till exempel till buddism, hinduism eller islam? Och hur ska du göra med alla kristna som förtrycker kvinnor?

Jimmie Åkesson: Vi vill att de som flyttar hit för att bo här permanent ska anpassa sig till det svenska samhället. Var har du läst att folk ska lämna landet?
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-06 16:43:56 följande:
    Jag har aldrig sett någon "SD hatare" som uttryckt en sådan tro, men ok.
    Jo det finns många som tror det tyvärr
  • Jossan90
    Gabriel Perez Hjelm: Jimmy Åkesson har du någonsin ätit falafel?
    Jimmie Åkesson: Ja, det är ingen favorit

hahhahah
  • Jossan90
    2underbara skrev 2010-09-06 17:19:48 följande:
    Hej alla

Kommer rösta på SD även om jag inte vet allt om dem (vilket man förutsätts ska göra och dessutom hålla med ALLT även om vilken annan som helst som röstar på annat inte har full koll heller på allt alla har sagt och inte håller med allt utan bara en del, men VIKTIGA frågor;-D)

Någon som vet vad de egentligen sagt om abortlagen?

sara: Hur ställer ni er i frågor som rör abort?
    Jimmie Åkesson: Vi tycker att aborttalen är oroväckande höga. Konkret tror jag att en debatt kring den frågan är det effektivaste sättet att hålla nere aborttalen.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!