Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 13:11:32 följande:
    Hur stor tror du sannolikheten är, att det kommer nya människor som bränner bilar i Rosengård och hur stor tror du sannolikheten är, att det är samma gäng, samma umgängeskrets?
    Det är säkert många gånger samma gäng! Men vill du ha massindvandring?
    Har man 10 kr så kan man inte köpa något som kostar 15 kr rätt logiskt, likadant med indvandringen har vi 10 lägenhet så kan vi inte ta in människor som behöver 15 lägenheter. Förstår du vad jag menar?
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 13:24:51 följande:
    "Enligt en ny rapport av Christian Diesen och Eva Diesen vid juridiska institutionen vid Stockholms universitet, begår svenska män varje år mellan 4 000 och 5 000 sexualbrott mot underåriga i samband med resor."

Alltså sätter svenska män på fler barn i thailand VARJE ÅR, än bilar bränns i Rosengård.

www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&id=939&...

Massinvandringen har vi ej, SD har inga lösningar, för hade de det, hade de bekämpat männens perversa överrepresentation i ALLA våldsbrott och inte stirra sig blinda på "etniska främlingar".
    har jag sagt att svenska män inte våldtar barn? du behöver inte bevisa för jag vet! både svenskar och utlänningar våldtar barn som kvinnor i alla länder. Jag försvarar inte en enda av dem. Stena dem allihopa
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 13:31:50 följande:
    En SDväljare för Sharia. Intressant.
    Ja jag var ju verkligen seriös.
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 16:54:24 följande:
    Jasså, så när man lägger fram fakta så tar du tillbaka det du från början fick ur dig? Ja, det är lätt att spy galla när man inte vet ett skit om vad man snackar om.
    öh va? jag har aldrig sagt att tex svenska män aldrig våldtar.
  • Jossan90

Lars Berg, fd chef för Malmö Brandkår rapporterar :Vi har flest skolbränder i världen.
    FN-organet UNODC rapporterar : Sverige har näst flest våldtäkter i världen

hmmm undra varför?

• Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 18:54:02 följande:
    Det var visst du som skrev "Det är väl inte så jävla vanlig att svenska män sätter på barn i Thailand".
    Jossan90 skrev 2010-09-16 18:51:17 följande:
    Lars Berg, fd chef för Malmö Brandkår rapporterar :Vi har flest skolbränder i världen.
    FN-organet UNODC rapporterar : Sverige har näst flest våldtäkter i världen

hmmm undra varför?
    Ja, majoriteten av dessa våldtäkter görs av etniska svenska män.
    Statistik hur vanligt det är?
    Statistik på det?
  • Jossan90
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 19:09:13 följande:
    Har du inte fått det redan? Det finns nåt som heter www.google.se gå in där. Otroligt bra sida. Rekommenderas varmt.
    men du borde ju kunna sånt utan google du som "vet" så mycket
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 20:57:32 följande:
    Ja det är verkligen skitkonstigt att vi ligger 2:a på våldtäktslistan. För om det är invandrare som våldtar mest så borde ju i princip alla andra länder ligga före.
    De vågar inte anmäla så som vi gör i sverige
  • Jossan90
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:30:29 följande:
    kanske skillnad på tjejer i kortkort o tjejer i niqab. vilket är sexigast tror du? o vad ger våldtäkt för straff i deras hemland mot ett tag på hotell Kumla?
    Bra skrivet
  • Jossan90
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:00:36 följande:
    Så då kan du bara dra på dig ett lakan när du är på väg hem om du känner dig nojig.
    Ja man kanske skulle testa det,
    men många som våldtar är oftast psykisk sjuka och är oftast bara ute efter makt!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!