Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Flippan71 skrev 2010-09-17 21:28:44 följande:
    Invandrare är ju ändå ett ord som debatteras rätt kraftigt i ditt parti så det kan ju vara till fördel för dig att veta vad det heter, tänkte jag.

Nu har jag ju inte läst hela SD:s program får jag erkänna, men du kan nog berätta. Hur ser SDs "invandrarhjälp-program" ut?  Alltså, för de som redan bor här menar jag då.
    du förstod nog inte riktig vad jag menade, vi tar in för många för att kunna hjälpa alla. Tar vi in färre så kan alla få bra hjälp.
    Du kan gå in på deras hemsida och läsa
  • Jossan90
    Flippan71 skrev 2010-09-17 21:38:11 följande:
    Jag förstod nog mycket väl vad du menade. Men du sa att du visar dem respekt genom att hjälpa dem som är här och jag undrar hur du gör det. Eller ditt parti för den delen.
    Men det går ju inte att hjälpa alla här och nu för att vi är för många
    har du sett hur vissa bor i rosengård 10 st i en 2a det är inte mänskligt, men en del får skylla sig själv. Många skaffar för många barn utan att kunna försörja dem.
  • Jossan90
    Sixxty skrev 2010-09-17 21:43:47 följande:
    Det var det roligaste jag läst idag. Har de som bor i norrland sämre koll på hur Sverige ser ut idag? Vilket land bor vi i då om jag får fråga?
    Vi har många fler invandrare här i Malmö än uppe i norrland, ni river väl lägenhet uppe hos er?
  • Jossan90
    Sixxty skrev 2010-09-17 21:51:39 följande:
    Så Sverige = Malmö?
    nej en del av sverige men vi har mer invandrare än vad ni uppe i norrland har!
  • Jossan90
    Flippan71 skrev 2010-09-17 21:54:55 följande:
    Jo jag vet mycket vä hur det ser ut. Men jag kan lova dig att man bor hellre 10 pers i en tvåa än bombas ihjäl i ett krig. Jag har fortfarande inte hört hur du/ni hjälper de som redan är här, det krävs betydligt större insatser och resurser för att åtgärda de problem som finns idag än vad ett inkompetent främlingsfientligt parti kan erbjuda. 

Är vi verkligen för många?

Ja det kanske är bättre för dem men lägenheterna förstörs, det är inte normalt att bo 10 pers i en 2a.
    Varför har vi sådan bostadsbrist i malmö?
    Varför är arbetslösheten så stor?
  • Jossan90
    Sixxty skrev 2010-09-17 22:01:41 följande:
    Men snälla du. Är du ens medveten om vad du skrev? 
    Men SNÄLLA du, så du menar att ni uppe i norrland har mer invandrare än vi i malmö? Flytta till rosengård om det är så jävla bra. Nä nu lämnar jag tråden. Trött på att höra er och era idiotiska kommentarer!
  • Jossan90
    Posh skrev 2010-09-18 14:25:46 följande:
    INVANDRARE heter det för bövelen.

Läser du inte vad jag skriver? Jag snackar inte enbart om dig, jeeeeez......
    nej det hoppas jag, för jag har aldrig kallar invandrare smutsiga djur och kommer aldrig kalla dem det heller.
  • Jossan90
    MamiMoa skrev 2010-09-18 21:16:33 följande:
    Herregud, vad fan håller ni på med?
    Ni anmäler mina inlägg, tål ni inte de vi skrivit om så läs inte. Gå vidare. Jag anmäler inte er för jag är tydligen mognare än vad ni är som anmäler  där och där. Väx upp!

Ni som inte gillar SD, vad gör ni här? Jag går inte på era trådar och skriver för jag är inte intresserad.
    Jag lämnar tråden för jag är så trött på er som klagar!
    Ja det undrar jag också, så patetiskt att sitta och anmäla varenda inlägg
    suck..
    är trött på denna tråden nu man kommer ingenstans
  • Jossan90
    TheCoopers skrev 2010-09-18 21:22:14 följande:
    Adios amiga ! Nos vemos !
    bueno no se han
  • Jossan90
    TheCoopers skrev 2010-09-18 21:42:39 följande:
    Kinesiska ?
    spanska
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!