Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Posh skrev 2010-08-24 21:52:20 följande:
    Måste bara inflika att diskussionen har varit helt vild mellan er SD anhängare sen de s k motståndarna slutat bemöta personangreppen.

Helt galen.
    Lika vild som er tråd hahah
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 14:44:02 följande:
    Jag vill veta vilka invandrare som vill avskaffa nationaldagen eller svenska flaggans dag.
    TS sa många. Vilka är dessa människor?
    Jag vill verkligen inte det iaf svenska flaggan representerar jo Sverige nationadagen oxå ser inget fel med det.

I mitt land har vi det likadant inget konstigt med det.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:05:10 följande:
    Jag tycker inte heller det är något fel med det.
    Jag känner ingen invandrare som ser något fel med det, halva min familj är invandrare och de flesta av mina vänner. Ingen av dem skulle någonsin vilja "avskaffa" svenska flaggans dag eller vad TS jiddrade om.

Så jag ville helt enkelt bara veta var hon hört sådana åsikter.
    Har faktiskt inte heller hört det och jag har nästan bara utländska vänner. De enda ggr jag har hört det är här på FL typiskt nog :-P
  • LjubaviMoja
    Andreas tjej skrev 2010-08-25 15:03:41 följande:
    Varför är det bara WT-människor som röstar på SD?
    Varför hör man sällan om högutbildade, vettiga människor som röstar på SD?
    jag bara undrar.
    Hm.. luktar fördomar låter inte direkt högutbildadt heller om det nu alltid måste ha någon betydelse.
  • LjubaviMoja

När är man högutbildad då för er?

• LjubaviMoja
    MirandaSthlm skrev 2010-08-25 15:12:48 följande:
    WT? Så bara för jag är en ensamstående mamma som bor i förorten så är min röst mindre värd en som bor på östermalm?

Snacka om diskriminering!!!!

Blir snart lack om fler kommer dragandes att jag är mindre värd bara för jag inte är rik som ett troll eller jobbar på NASA.
    Där måste jag hålla med tycker det var ett jäkla tjat om utbildning hit och dit det verkar på något sätt alltid upprepas om och om igen. Fattar inte ens vad det har med saken att göra.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:16:42 följande:
    Tydligen INTE.
    Varför inte bara låta det va? Personen har tydligen bestämt sig att rösta på SD kan du inte acceptera det?
  • LjubaviMoja
    V 77 skrev 2010-08-25 21:58:49 följande:
    Rött ljus av faktakollen i SVD för åkessons utspel kring våldtäkter.... Hur mycket behövs för att ni som tänkt rösta på sd inser att det är populism och främlingsfientlighet som ni stödjer? Vad skulle t.ex. SVD tjäna på att smutskasta sd? Det är ju alltid så att sd-angängare säger sig vara förföljda av media och att media bedriver häxjakt...
    blogg.svd.se/faktakollen

Snälla förklara vad ni ser för vettigt i denna man och detta parti... jag ser bara elände.
    Vad krävs för att du ska låta männsikor få göra egna val?
  • LjubaviMoja
    Ökänd skrev 2010-08-26 00:00:34 följande:
    Att det är vettiga val kanske?
    Gonatt på er.
    Det har väl inte ni med att göra? Alla har rätt till sina val oavsett om ni tycker att de är vettiga eller ej. Och den där artiklen säger mig inte mycket förutom att fler kvinnor är modigare i Sverige och faktiskt anmäler våldtäkter än i andra länder. Så oavsett vad så har SD rätt angående om att antalet våldtäkter har ökat .
  • LjubaviMoja
    Ökänd skrev 2010-08-26 00:32:41 följande:
    Konstigt att den inte "säger dig någonting".
    Så den sa dig inte att definitionen på vad som är våldtäkt ändrades enligt svensk lag 2005?
    Ja och det är jo bra att den ändrades för oavsett om offret är påverkad utav alkohol så är dte ändå våldäkt.

Trodde du sov förrestänTungan ute

Som sagt alla har rätt till sina val oavsett vad ni tycker om dom.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!